DC Wiki
Advertisement

Liga Sprawiedliwości: Planeta Jastrzębi (Hawkworld) to trzeci tom Scotta Snydera i Jamesa Tyniona IV serii Justice League (Vol 4).

Streszczenie[]

Escape from Hawkworld[]

J'onn i Kendra wraz z Johnem przybywają do Planety Jastrzębi, aby dowiedzieć się więcej o przeszłości J'onna. Na miejscu wita ich Shayera, informując o śmierci Strażniczki Wspomnień, ostatniej Zielonej Marsjanki poza J'onnem. Kendra nie ufa słowom Shayery i podejrzewa że coś ukrywa, podczas rozmowy z nią ma wizje o uwięzionej Marsjance, której szuka J'onn. Bohaterowie postanawiają potajemnie odnaleźć Strażniczkę, ale zostają wykryci i zaatakowani przez Dzikiego Hawkmana, który wydaje się być pod kontrolą Shayery. Pojawia się Korpus zielonych latarni aby aresztować Johna i resztę, ale J'onn dociera do Strażniczki i dowiaduje się prawdy o Thanagarze, że jest podtrzymywany przez iluzję. Prawda wychodzi na jaw i Shayera wycofuje iluzję.

Liga SPrawiedliwośći wraz z sojusznikami próbuje naprawić Ścianę Źródła przy pomocy tytanów Omega. Pojawią się jednak Legion Zagłady, który chce uwolnić Perpetuę uwięzioną za ścianą. Ściana wybucha i wszechświat jest zagrożony.

J'onn spotyka się z Lexem na Marsie, opowiada mu jak w dzieciństwie został porwany przez ziemskich naukowców i mały chłopiec pomógł mu w ucieczce. To Lex był tym chłopcem, a teraz J'onn prosi go aby podjął właściwą decyzję w związku z Totalność. Luthor łączy siły z Brainiac'iem, otwierając drzwi do Totalnośći.

Zeszyty[]

  • Justice League (Volume 4) #13
  • Justice League (Volume 4) #14
  • Justice League (Volume 4) #15
  • Justice League (Volume 4) #16
  • Justice League (Volume 4) #17
  • Justice League (Volume 4) #18
  • Justice League Annual (Volume 4) #1
Advertisement