DC Wiki
Advertisement

Justice League x RWBY: Super Heroes & Huntsmen, Part One to animowany film fantasy o superbohaterach, oparty na miniserialu pod tym samym tytułem, opowiadającym o spotkaniu Ligi Sprawiedliwości z Zespołem RWBY.

Streszczenie[]

Superman budzi się w lesie z niejasnymi wspomnieniami bitwy, zanim się tam znalazł. Ruby Rose i Yang Xiao Long walczą z Grimmem, korzystając z nieoczekiwanych zdolności. Superman próbuje dołączyć do bitwy, ale w tym nowym świecie okazuje się, że nie ma już swojej zwykłej siły. Co więcej, transport tam zmienił go w nastoletnią wersję samego siebie.

Wonder Woman, również zmieniona w nastolatkę, trafia do Menażerii i zostaje aresztowana przez strażników, ale z łatwością je zwalcza i zrywa więzy. Konfrontuje się z Blake'iem Belladonną, ale prosi, aby zabrano ją do jej przywódcy i spokojnie się poddaje.

Weiss Schnee skarży się ojcu, że nie pomógł w rozwiązaniu problemu przerwy w komunikacji międzykontynentalnej na imprezie dla wyższych sfer, ale on odrzuca to jako nie jego problem. Zaczyna mieć wspomnienia, które wydają się nie na miejscu. Bruce Wayne rozmawia z nią i mówi, że przydarza mu się to samo, i prosi ją o pomoc w ustaleniu, co się dzieje. Tymczasem ojciec Weissa woła, że skradziono mu klucz do laboratorium. Bruce przyznaje się Weissowi, że jest winowajcą i prosi Weissa o pomoc w dostaniu się do sprzętu badawczego, aby mógł znaleźć przyczynę ich dziwnych wspomnień. Zamiast tego przekazuje Bruce'a ochroniarzom. Kiedy Bruce stawia opór, dowiaduje się, że został przemieniony w fauna ze skrzydłami nietoperza, ale zostaje schwytany.

Ruby, Yang i Superman jadą do Beacon Academy, aby porozmawiać z dyrektorem Ozpinem i sprawdzić, czy potrafi wyjaśnić, co się dzieje. Blake i Wonder Woman również już tam są i wszyscy zauważyli, że nie widzieli ani jednej innej osoby i wydawało się, że podróż nie wymaga w ogóle czasu. Co jeszcze dziwniejsze, Ozpin wchodzi, ale pojawia się błąd i zmienia się między nim a młodym chłopcem. Kiedy wychodzą, Ruby widzi pierścionek Green Lanterna na biurku Ozpina. Nie wiedząc, co to jest, nie zwraca na to uwagi.

Nastoletnie wersje Green Lanterna (Jessica Cruz), Flasha, Cyborga i Vixen (obecnie faunusa z lisim ogonem) biorą udział w zajęciach z Jaune Arc, Norą Valkyrie i Lie Ren, słysząc o technikach walki z potworami i mocach, które według miejscowych dziwnie podstawowe w kontekście tego, czego powinni się uczyć. Mają trening sparingowy, co komplikuje zaginięcie pierścienia Green Lanterna i totemu Vixena. Próbna walka kończy się, gdy przybywają pozostali, a Liga Sprawiedliwości ponownie się jednoczy, zdając sobie sprawę, że nawet nie pamiętają dokładnie, ile czasu minęło, odkąd przybyli do Porzuconych.

Batman eksperymentuje ze swoimi nowymi umiejętnościami w swojej celi, kiedy Weiss przychodzi, aby go wypuścić, przyznając, że zgadza się, że dzieje się coś dziwnego. Otwiera bramę, plując na kabel zasilający na podłogę, a zniesmaczony Weiss prowadzi go do laboratorium, aby rozpocząć dochodzenie.

Zgromadzeni nastolatkowie ścierają się, gdy Liga, mentalnie będąc weteranami bohaterów, zaczyna wydawać rozkazy. Ostatecznie zgadzają się podzielić na trzy grupy, aby osiągnąć różne cele: zbadać dziwnego Grimma (Superman, Flash, Cyborg, Vixen, Ruby, Nora i Ren), udać się do Atlasu, aby znaleźć Weissa i, miejmy nadzieję, Batmana (Wonder Woman, Yang i Blake ), a Green Lantern i Jaune zamierzają odzyskać jej pierścionek.

W Atlasie Weiss i Batman znajdują Grimma w korytarzach domu Schnee, a dzięki nowym nadludzkim zmysłom Batman zdaje sobie sprawę, że mechanizm otwierający laboratorium, które próbują znaleźć, jest ukryty: ktoś celowo próbuje uniemożliwić im jego odnalezienie . Po pokonaniu Grimmów schronili się w laboratorium.

Jaune i Jessica nie mogą znaleźć swojego pierścionka w biurze Ozpina, a Jessicę zaczyna przytłaczać niepokój związany z brakiem mocy w nieznanym świecie. Jaune próbuje pomóc jej osiągnąć przejrzystość, dzięki czemu oboje widzą pozbawiony wyrazu biały pokój. Zdają sobie sprawę, że wszystko wydaje się takie dziwne, ponieważ w rzeczywistości biorą udział w symulacji. Spotyka ich Pyrrha Nikos, której Jaune ufa, że doprowadzi ich do źródła tego, co się dzieje, ale ona jest tylko konstruktem ich wroga i zamyka ich oboje w szafie z zapasami. Ściany zaczynają się do nich zamykać, ale Jaune zachęca Jessicę, a ona znajduje siłę woli, aby stworzyć wyjście, recytując przysięgę Zielonej Latarni.

Pozostałe dwie grupy zostają zaatakowane przez Grimma. Wonder Woman i Vixen uczą się wykorzystywać swoje zdolności pozorów do tworzenia symulacji złotego lassa i naśladowania zdolności zwierząt.

Podczas gdy Batman i Weiss przeprowadzają badania, Weiss wskazuje, że Batman zawsze mógłby pozostać w jej świecie. Oferta, która go kusi, ponieważ posiada tam własne nadludzkie moce. Yang, Blake i Wonder Woman pojawiają się, aby przyprowadzić je do pozostałych.

Kiedy przybywają na bitwę, Batman identyfikuje, co się dzieje: ciało Flasha jest w rzeczywistości opętane przez Kilg%re, którego Weiss oddziela od ciała Flasha glifem. Uwolniony Flash zwraca pierścień Green Lanterna i totem Vixen. W trakcie bitwy Kilg%re oświadcza, że zgodził się uwięzić swoich wrogów i uczniów Beacon w tej symulacji na polecenie kogoś z Porzuconych. Co więcej, zmieniono ich w nastolatków, aby byli zmuszeni stawić czoła lękom, które ich dorośli zwykle potrafią odłożyć na bok. Przejmuje ciało gigantycznego Grimma, ale ostatecznie Green Lantern jest w stanie rozproszyć potwory podmuchem pierścienia.

Po pokonaniu wrogów są w stanie odkryć, w jaki sposób Green Lantern może stworzyć portal prowadzący na Ziemię i drugi do Porzuconych, dzięki czemu cała Liga powróci do swojego świata, a uczniowie Beacon do swojego. Ruby i jej przyjaciele budzą się w swoich współczesnych postaciach w symulatorze i zdają sobie sprawę, że to wszystko wydarzyło się naprawdę i że za wszystkim stoi ktoś z ich świata.

W "Liga Sprawiedliwości X RWBY: Superbohaterowie i Łowcy część I" pojawiają się:[]

Główne postaci:

  • Justice League (Wspomnienia i wątek główny)
    • Batman (Bruce Wayne)
    • Cyborg (Victor Stone)
    • The Flash (Barry Allen) (Opętany)
    • Green Lantern (Jessica Cruz)
    • Superman (Clark Kent)
    • Vixen (Mari McCabe) (Debiut)
    • Wonder Woman (Diana Prince)
  • Team RWBY
    • Ruby Rose
    • Weiss Schnee
    • Blake Belladonna
    • Yang Xiao Long

Postaci drugoplanowe:

  • Team JNPR
    • Jaune Arc
    • Nora Valkyrie
    • Lie Ren

Złoczyńcy:

  • Kilg%re (Debiut)

Pozostali:

  • Adam Taurus (Wspomnienia)
  • Cinder Fall (Wspomnienia)
  • Glynda Goodwitch (W symulacji)
  • Jacques Schnee (W symulacji)
  • Kali Belladonna (W symulacji)
  • Oscar Pine (W symulacji)
  • Ozpin (W symulacji)
  • Pyrrha Nikos (W symulacji)
  • Rolf (W symulacji)
  • Saber Rodentia (W symulacji)
  • Sienna Khan (Wspomnienia)
  • Brainiac (Wspomniany)
  • Vandal Savage (Wspomniany)

Obsada[]

  • Lindsay Jones - Ruby Rose
  • Chandler Riggs - Superman
  • Kara Eberle - Weiss Schnee
  • Arryn Zech - Blake Belladonna
  • Nat Wolff - Batman
  • Natalie Alyn Lind - Wonder Woman
  • Barbara Dunkelman - Yang Xiao Long
  • David Errigo, Jr. - Flash
  • Miles Luna - Jaune Arc
  • Jeannie Tirado - Green Lantern
  • Jen Brown - Pyrrha Nikos
  • Tru Valentino - Cyborg
  • Samantha Ireland - Nora Valkyrie
  • Ozioma Akagha - Vixen
  • Neath Oum - Lie Ren
  • Shannon McCormick - Professor Ozpin
  • Aaron Dismuke - Oscar Pine
  • Tiana Camacho - Glynda Goodwitch
  • Jason Douglas - Jacques Schnee
  • Tara Platt - Kali Belladonna
Advertisement