DC Wiki
Advertisement

Lucas „Luke” Fox jest drugim Batwingiem.

Historia[]

Początki[]

Luke Fox urodził się w zamożnej i prestiżowej rodzinie, jego ojciec Lucius Fox był prezesem i dyrektorem generalnym Wayne Enterprises oraz genialnym naukowcem i wynalazcą. Lucas, wydawało się, że odziedziczył po ojcu naturalny intelekt i był niezwykle inteligentny. Luke ukończył MIT z podwójnym dyplomem z inżynierii i zarządzania biznesem i wkrótce miał setki ofert pracy z całego świata, nawet jedną z firmy jego ojca, Wayne Enterprises. Jednak Lucas miał inne aspiracje, aby zwrócić na siebie uwagę Batmana (Bruce Wayne), którego zabrał do MMA i walk w klatkach, mając nadzieję, że Batman zauważy jego umiejętności i intelekt i zwerbuje go do nowej raczkującej firmy Batman Incorporated, która zyskała mu pogardę jego ojciec, który był zrozpaczony, że jego syn ignoruje tak wiele perspektyw, by walczyć w „barbarzyńskich meczach w klatkach”.

Marzenie Luke'a spełniło się po tym, jak poprzedni Batwing, David Zavimbe, wycofał się z peleryny i kaptura z powodów osobistych. Batman, stwierdzając, że Luke był jego „pierwszym wyborem”, szybko próbował zwerbować go jako nowego Batmana z Afryki, Batwinga. Luke chętnie się zgodził, ukrywając swoją nową pracę, mówiąc, że chce odbyć roczną podróż do ojczyzny. Jego ojciec, zdenerwowany jego pozornie lekkomyślnymi wybrykami, pokłócił się z nim, co spowodowało, że Luke wyszedł z rozdrażnienia.

Batman Eternal[]

Batwing pomógł Jimowi Corriganowi zbadać ostatnie wydarzenia w Arkham Asylum, gdzie córka Jokera używała duchów więźniów, aby wskrzesić tego, co uważała za Jokera w ciele Maxiego Zeusa (chociaż okazuje się, że jest to Deacon Blackfire).

Batgirl[]

Luke Fox rozpoczął romantyczny związek z Barbarą Gordon, jednocześnie walcząc razem z przestępczością jako ich alter ego Batwing i Batgirl.

DC Rebirth[]

Pierwotnie Luke zdecydował się zawiesić Batwinga, podczas gdy on skupił się na swojej firmie. Jednak po śmierci Tima Drake'a Batman wezwał go, aby wykorzystał swoją wiedzę techniczną do naprawy dzwonnicy i dokończenia ulepszeń, które robił Tim. Kiedy Luke zostaje wciągnięty w konflikt z Victim Syndicate, postanawia dołączyć do nowego zespołu Batmana jako wsparcie techniczne i Batwing.

Podczas ataku Ligi Zabójców na Gotham, Luke wzmocnił Rodzinę Batmanów w ich walce z Ligą, ale zostaje schwytany wraz z Azraelem. Po uwolnieniu Luke rozbroił mini atomówkę, która miała zniszczyć miasto.

Batwing został przyjęty jako oficjalny członek rodziny Batmanów i dołączył do swoich kolegów-nietoperzy w pokonaniu Pingwina, który był w trakcie policyjnego pościgu.

Zdając sobie sprawę, że jego przyjaciel Jean-Paul ryzykuje zdrowie psychiczne, nosząc Suit of Sorrow, Lucas zaczął w tajemnicy konstruować nowy kostium. Jednak zdał sobie sprawę, że jedynym problemem była próba znalezienia A.I. z zarówno życzliwym kodeksem moralnym, jak i siłą, by oprzeć się wrogiej sztucznej inteligencji. Askalon. Niestety, w trakcie swojej pracy, Jean-Paul uległ duchowi Azraela. W połączeniu z Askalonem przejął kilka kombinezonów Batwinga Lucasa, próbując zabić go, Orphan i Batwoman oraz ustanowić „Boską Sprawiedliwość” nad Gotham. Jednak po szybkiej walce, zakończonej przybyciem Zatanny i Batmana, Jean-Paul został pokonany, a Lucas w końcu znalazł rozwiązanie swojego problemu. Gdy rodzina Batmanów dyskutowała, co zrobić z Jeanem, Lucas zdecydował, że nadszedł czas, aby ujawnić swój plan i ujawnił nowy garnitur dla Jean-Paula, wyjaśniając, że planuje użyć Batmana jako nowej sztucznej inteligencji. szablon dla Azraela.

Advertisement