DC Wiki
Advertisement

Meena Dhawan była naukowcem z laboratorium S.T.A.R, który został trafiony podczas burzy Speed ​​Force w Central City, co nadało jej nadludzką prędkość. Jako Fast Track pracowała z Flashem, aby wyszkolić nową generację speedsterów, aby używali swoich mocy w S.T.A.R. Labs.

Historia[]

Młodość[]

Przed dołączeniem do S.T.A.R. Labs Newton's Practical Application Department, Dhawan była pracownikiem A.R.G.U.S.

Piorun uderza dwa razy[]

Meena Dhawan Prime Earth 0001

Jako Fast Track

Po burzy Speed Force Storm w Central City, Dhawan została mianowana dyrektorem nowego centrum testowego Speed Force w S.T.A.R. Labs. Kiedy Flash i August Heart przybyli z wizytą, ujawniła, że ​​również została uderzona piorunem podczas burzy Speed ​​Force i uzyskała podobne moce do nich. Zaczęła pracować z Flashem, aby wyszkolić nową generację speedsterów. Przyjęła nazwę Fast Track. Po namówieniu Flasha na wyszkolenie speedsterki Avery'ego Ho, pobiegli do Iron Heights, aby sprawdzić trzech speedsterów, których zatrzymał Flash i August. Tam znaleźli rannego Augusta na podłodze i innych speedsterów zabitych na ziemi, którym odebrano im prędkość. August powiedział im, że to robota Godspeeda.

Wierząc, że doktor Joseph Carver to Godspeed, Meena i Flash zinfiltrowali bazę Black Hole i zaczęli domagać się odpowiedzi. Jednak próbując walczyć, Carver aktywował swoją Speed Machine, która sztucznie wypełniła jego ciało mocami Speed Force. Jednak zamiast dać mu superszybkość, maszyna zmieniła go w świadomego potwora burzy Speed ​​Force. Meenie i Flashowi udało się wspólnie osłabić Carvera i doprowadzić do jego aresztowania.

Podczas pracy z Flashem pocałowali się, a on wyjawił jej, że jest Barrym Allenem. Wkrótce zaczęli się spotykać, jeździli nawet razem na Bali.

Później zaproponowała, że nauczy Wally'ego Westa, jak używać jego umiejętności. Razem uratowali dwie osoby myjące okna, którym pękło rusztowanie.

Po przepustce szkoleniowej z Wallym pobiegła z powrotem do STAR Labs tylko po to, by znaleźć cały budynek w płomieniach. Meena weszła do środka i zobaczyła wszystkie ciała praktykantów Speed Force leżące na podłodze. Usłyszała wołanie o pomoc i znalazła Godspeeda próbującego odebrać prędkość trzem ocalałym. Jej próba przejścia przez niego nie zadziałała. Kiedy Godspeed zaczął biegać wokół nich w kółko, Meena zdała sobie sprawę, że próbuje ukraść ich prędkość. Próbowali kręcić się razem, aby przeciwdziałać Godspeed, ale to nie zadziałało i wszyscy najwyraźniej zginęli.

Kiedy Barry przybył na miejsce zdarzenia, znalazł tylko strój Meeny, ale ani śladu jej ciała.

Czarna dziura i Burza Doskonała[]

Jednak pojawiła się żywa jako agentka Black Hole, poddana praniu mózgu przez Grodda. Jednak później zostaje uwolniona spod jego kontroli przez Barry'ego.

Advertisement