DC Wiki
Advertisement

Nanaue - jest potomkiem hawajskiego bóstwa rekina Kamo. Po tym, jak Kamo został schwytany na tropikalnej wyspie przez Amandę Waller, zabrała ze sobą również jedno z jego potomków przed zniszczeniem wyspy, zakładając, że dziecko będzie łatwiejsze do kontrolowania niż ojciec. Dzieckiem był Nanaue, wychowywany przez Waller w warunkach laboratoryjnych, rósł w niezwykle szybkim tempie.

Nanaue w pewnym momencie dotarł do Atlantydy, gdzie miał nadzieję zostać kolejnym wielkim bossem przestępczym.

Historia[]

N.E.M.O.[]

Jakiś czas później Nanaue dołączył do N.E.M.O., skrót od Nautical Enforcement of Macrocosmic Order. Ta mroczna organizacja w zasadzie działała jak Iluminaci, kontrolując wszystko przez oceany. Zakon został niedawno ujawniony światu przez Aquamana, wkrótce po tym, jak Black Manta przejął przywództwo organizacji. Chcąc zaimponować swoim nowym panom, King Shark zaczął terroryzować wybrzeże San Francisco.

Shark uwolnił dziesiątki więźniów z Alcatraz i przekształcił ich w mutanty rekinów, mając nadzieję na zbudowanie nowej armii dla N.E.M.O. Nowa generacja Teen Titans obserwowała San Francisco. Kiedy Tytani zaczęli polować na Nanaue w oceanie, zaatakował ich w ich łodzi. Po krótkiej konfrontacji King Shark uciekł z powrotem do swojej sekretnej kryjówki. Tytani wkrótce wyśledzili Sharka do jego legowiska po tym, jak porwał reporterkę, tam pokonali go i jego mutantów, wypędzając go na stałe z San Francisco.

Advertisement