DC Wiki
Advertisement

Nastoletni tytani: Powrót Kid Flasha (Teen Titans: The Return of Kid Flash) - Historia napisana przez Benjamina Percy'ego. Trzeci tom szóstego wydania serii Teen Titans. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Po długiej nieobecności Wally'ego w drużynie Tytani próbują namówić Robina do poproszenia go o powrót. Damian niechętnie wyraża zgodę, ale nie ma zamiaru tego robić osobiście. Reszta drużyny rusza na spotkanie z Wallym. Damian tymczasem ma na oku potencjalnego kandydata do drużyny, Emiko Queen. Emiko działa jako pomocnik Green Arrowa, Red Arrow. Tytani spotykają się z Wallym i proszą go o powrót, Kid Flash nie jest przekonany, rozważa to, ale chce zostać przeproszony przez Robina. Damian w tym czasie składa propozycję Emiko, aby ta dołączyła do jego drużyny tytanów. Emiko odmawia, ale złoczyńca Onomatopeja powoduję ogromną powódź i Robin postanawia wezwać Tytanów na pomoc. Reszta drużyny dostaje wezwanie i prosi Kid Flasha o pomoc. Robin rzuca się do ataku na wrogów, a wtedy zjawia się Kid Flash ratując go przed wystrzelonymi kulami. Aqualad kontrolując wodę, powstrzymuje powódź. Robin i Kid Flash powstrzymują Onomatopeję i Robin szczerze zaprasza Wally'ego z powrotem.

Zeszyty[]

  • Teen Titans (Volume 6) #13 (The Return of Kid Flash, Part 1)
  • Teen Titans (Volume 6) #14 (The Return of Kid Flash, Finale)
  • Teen Titans (Volume 6) #16 (Alone Against the World)
  • Teen Titans (Volume 6) #17 (It Ain't Easy Being Green, Part 1)
  • Teen Titans (Volume 6) #19 (It Ain't Easy Being Green, Finale)
  • DC Holiday Special 2017 #1 (Holiday Spirit)
Advertisement