DC Wiki
Advertisement

Nastoletni tytani: Wejście Aqualada (Teen Titans: The Rise of Aqualad) - Historia napisana przez Benjamina Percy'ego. Drugi tom szóstego wydania serii Teen Titans. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

W okolicy dochodzi do tajemniczych zaginięć na terenie zatoki, tytani postanawiają się temu przyjrzeć po tym jak dziennikarka robiąca z nimi wywiad również zaginęła. Tymczasem Jackson Hyde mieszka z matką, która ukrywa jego zdolności kontroli nad wodą. Czując się odrzucony z powodu swojej odmienności, rusza odnaleźć tytanów. Tytani za to znajdują odpowiedzialnego za porwania, to King Shark.  

Starcie z King Sharkiem nie wychodzi najlepiej i ucieka pod wodę, Robin jest zawieziony zespołem. W wieży zjawia się Jackson, prosząc, aby przyjęli go do drużyny i pomogli dowiedzieć się, kim jest. Robin od razu skreśla chłopaka i rusza z drużyną za King Sharkiem. Pod więzieniem Alcatraz, King Shark zmienił więźniów w swoją armię wodnych potworów. Po krótkiej walce udaje im się pokonać więźniów, a Robin goni rekina, wtedy zjawia się Jackson z pomocą i zanurza się Robinowi na ratunek, którego King Shark pociągnął pod wodę, wtedy Jackson uświadamia sobie, że potrafi oddychać pod wodą. Po wszystkim Robin przyjmuję chłopaka do drużyny. Tymczasem King Shark wraca do organizacji NEMO, gdzie Black Manta zainteresował się Jacksonem.

Wally został wyrzucony z drużyny po wydarzeniach z Lazarus Contract, spotyka się z Raven mówiąc, że Deathstroke zaprosił go do swojej drużyny. Jackson spotyka się z matką, która zdradza swoje atlantydzkie pochodzenie, ale rozmowę przerywa wezwanie tytanów. Wieczorem matka Jacksona spotyka się z jego ojcem, Czarną Manta.  

Manta atakuje Lucie, ale Jackson staje w jej obronie, obiecuje pójść z nim jeśli zostawi matkę w spokoju. Mancie zależało tylko na jego wisiorku, który był mapą do skarbu Czarnej Perły. Lucia wzywa na pomoc Tytanów, którzy mają konflikt z Robinem i jego decyzjami. Jackson próbuje poznać ojca, ale ten wciąż jest zimny i nie okazuje zainteresowania, w końcu znajdują perłę, ale atakuje ich olbrzymia ośmiornica.  

Jackson woła ojca o pomoc i ten w końcu przychodzi mu z pomocą i walczy z ośmiornicą, pokazuje też Jacksonowi, że jest silniejszy niż myśli i jego bronią jest cały ocean. Nie wiedząc jak, Jackson wykorzystuje wyładowanie elektryczne i pokonuje ośmiornice. Manta rozkazuje następnie chłopakowi otworzyć zapieczętowaną skrzynie, w której jest czarna perła, Jacksonowi nie podoba się, że ojciec uratował go tylko dlatego, że był mu potrzebny, a teraz Black Manta jest w posiadaniu potężnego artefaktu. Na pomoc przybywają Tytani, ale nie mają szans w starciu z Mantą i Czarną Perłą. Robin przypomina Jacksonowi, że chciał się wykazać i żeby zaprezentował, na co go stać, a on przypominając sobie walkę z ośmiornicą, traktuje prądem swojego ojca, nokautując go. Po wszystkim zjawia się Tempest i nadaje Jacksonowi swój stary przydomek, Aqualad.

Zeszyty[]

  • Teen Titans (Volume 6) #6 (The Rise of Aqualad, Part 1)
  • Teen Titans (Volume 6) #9 (Blood of the Manta)
  • Teen Titans (Volume 6) #10 (The Secret Life of Parents)
  • Teen Titans (Volume 6) #11 (Son of the Seven Seas!)
Advertisement