DC Wiki
Advertisement

Patrick „Eel” O'Brian (Plastic Man), były złodziej i drobny przestępca, który ma moc rozciągania i wyginania swojego ciała w dowolny możliwy do wyobrażenia kształt.

Historia[]

Oryginalna geneza[]

Patrick „Eel” O'Brian był drobnym gangsterem w Chicago, zanim został superbohaterem.

Po tym, jak Liga Sprawiedliwości została pozornie zabita przez Crime Syndicate z Earth 3, złoczyńcy oświadczyli, że świat należy teraz do sił zła. Szef Eel, obawiając się, że wersja zła Crime Syndicate oznacza wyłącznie przebranych przestępców, zorganizował spotkanie z innymi wysokimi rangą gangsterami z okolic Chicago, aby omówić przekupienie Ultramana, aby stanął po jego dobrej stronie. Węgorz, a także jego partner w zbrodni, Skizzle Shanks, czekali z niecierpliwością przed spotkaniem.

Jednak spotkanie zostało przerwane przez Owlmana, który zgodził się, że przestępczość zorganizowana jest sprzeczna z jego wartościami i zamordował większość obecnych mężczyzn. Węgorz najwyraźniej zginął w tym incydencie, wrzucony do beczki z chemikaliami, które stopiły go w kupkę ludzkiej mazi.

Chemikalia go jednak nie zabiły, zamiast tego dały mu niesamowitą siłę sprężystości. Zainteresowany odwróceniem swojego życia, O'Brian został nowym superbohaterem Plastic Manem.

Inwazja Mrocznego Multiwersu[]

Kiedy Batman spotkał się z Mr. Terrificem w Jaskini Batmana, Batman odsłonił pojemnik w kształcie jajka, na którym widniało logo Plastic Mana. Batman zasugerował, że powinni uwolnić Plastic Mana, ujawniając w ten sposób, że był zawarty w tym urządzeniu przez nieznany okres czasu.

Eksploracja Mrocznego Multiwersu[]

Po zażegnaniu katastrofy Dark Multiverse, Plastic Man został mistycznie związany z grupą znaną jako The Terrifics, gdy razem pracowali nad eksploracją Dark Multiverse.

Advertisement