DC Wiki
Advertisement

Przypinka Komedianta to przypinana żółta buźka, noszona przez samego Eddiego Blake'a, Komedianta.

Historia[]

Strażnicy[]

Komediant nosił przypinkę na swoim szlafroku w noc, gdy został zaatakowany w swoim mieszkaniu. Kiedy Blake został pobity, jego krew splamiła odznakę w charakterystyczny wzór: pojedyncza linia krwi na lewym oku odznaki. Kiedy Blake został wyrzucony przez okno, odznaka odpięa się i spłynęła do rynsztoka. Pozostała tam, dopóki Rorschach nie natknął się na nią w noc po morderstwie. [1]

Rorschach później przekazał przypinkę Danowi Dreibergowi, kiedy przyszedł poinformować go o śmierci Blake'a. Dreiberg usunął krew i zatrzymał przy sobie odznakę. Na pogrzebie Blake'a Dreiberg upuścił odznakę do grobu Blake'a, na trumnę.

Odrodzenie[]

Po wydarzeniach z DC Odrodzenie, Przypinka Komedianta w tajemniczy sposób pojawiła się w Bat Jaskini, po tym, jak pojawił się Wally West, próbując dotrzeć do Batmana.[2]

Flash w końcu otrzymał telefon od Batmana, informując go, że promieniowanie z przypinki wzrosło i wyrwało dziurę w Speed ​​Force. Zanim Flash był w stanie przybyć, Reverse-Flash przybywa do jaskini i bije Batmana na miazgę. Reverse-Flash następnie idzie zbadać przypinkę i gdy tylko zaczyna na nią patrzeć, zostaje pozornie teleportowany z Jaskini Batmana i z powrotem po chwili, płonąc niebieskimi płomieniami i twierdząc, że widział Boga. Reverse-Flash następnie przewrócił się i pozornie umarł. [3]

Później, po tym, jak Batman i Flash odwiedzili wszechświat Flashpoint i uciekli, zanim został wymazany z istnienia, zaczęli podróżować przez strumień czasu, gdzie ponownie spotkali Thawne'a, chociaż cofnęli się w czasie tuż przed jego śmiercią. Widzieli, jak Thawne trzyma przypinkę i mówi Batmanowi i Flashowi, że wie, kto ma prawdziwą moc, i że jest na dobrej drodze, by się z nimi zmierzyć, twierdząc, że nigdy nie mieli do czynienia z kimś takim jak on.[4]

  1. Watchmen Vol 1 1
  2. DCU: Rebirth #1
  3. Batman (Volume 3) #21
  4. The Flash (Volume 5) #21
Advertisement