DC Wiki
Advertisement

Bizarro Reborn - Historia napisana przez Scotta Lobdella. Czwarty tom drugiego wydania serii Red Hood and the Outlaws. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Pewnego dnia Jason otrzymał list od swojej kuzynki Faye Gunn, zaadresowany do Jasona przez jego ojca, który, jak sądził, nie żył od lat. W liście Willis przyznał swojemu synowi, że popełnił wiele przestępstw, gdy Jason był chłopcem, aby wesprzeć ich rodzinę, ale był niewinny ostatniej zbrodni, za którą został skazany przed pozorną śmiercią w więzieniu. Willis został zatrudniony, by wziąć winę na Pingwina za przestępstwo, którego tak naprawdę nie popełnił. Podczas pobytu w więzieniu rząd skontaktował się z ojcem Jasona w sprawie eksperymentu, który prawdopodobnie mógłby złagodzić jego wyrok, a po wyrażeniu zgody jego śmierć została sfałszowana. Dowiedziawszy się, jak wiele z jego dzieciństwa zostało zbudowane na kłamstwie, Jason był zdruzgotany i wściekły.

W akcie zemsty Jason ruszył za Pingwinem. Cobblepot, podczas gdy na żywo w telewizji debiutował w nowym parku rozrywki, który ufundował, został zaatakowany przez Red Hooda, który zdjął maskę i ujawnił złoczyńcy swoją tożsamość oraz imię ojca. Pingwin tylko śmiał się z Red Hooda, wierząc, że sprzedał tożsamość Batmana dla nikogo takiego jak Willis Todd. Jason, mający dość łapania i wypuszczania superzłoczyńców, którzy w pierwszej kolejności wsadzili jego ojca do więzienia, pstryknął i strzelił Pingwinowi prosto w jego monoklowe oko – ale zrobił to ślepą kulą, jak na ironię, pozwalając Pingwinowi nadal lgnąć do życia .

Jason uciekł z miejsca zbrodni, ale został brutalnie złapany i pobity przez Batmana, który nie był świadomy, że Pingwin wciąż żyje i był wściekły, myśląc, że Jason złamał swoją zasadę zakazu zabijania.

Chociaż Red Hoodowi udało się uciec Batmanowi na tyle długo, by wrócić do bazy Banitów, bez inteligencji Bizarro, która mogłaby ją dalej utrzymywać, cała rzecz zaczęła się rozpadać, podobnie jak międzywymiarowy portal umieszczony w środku. Aby powstrzymać katastrofę rozpadu całej bazy, Bizarro i Artemis poświęcili się i zostali wessani do międzywymiarowego portalu, gdzie Artemis dała Jasonowi ostatni pocałunek przed pożegnaniem.

Jason został ponownie schwytany przez Batmana i przygotowany do przetworzenia przez GCPD, ale został uratowany przez swojego najlepszego przyjaciela i byłego Outlaw Arsenala.

Zeszyty[]

  • Red Hood and the Outlaws (Volume 2) #19
Advertisement