DC Wiki
Advertisement

Ryan Potter – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Garfielda Logana w serialu „Titans”.

Biografia[]

Ryan Potter urodził się 12 września 1995 roku w Portland w stanie Oregon. Chłopak utrzymywał się przy nazwisku matki i tak jak ona, został żydem z wyboru. Wychowywał się w Tokio w Japonii, ale wrócił do Stanów Zjednoczonych mając siedem lat, będąc tam wychowywanym przez samotną matkę. W wieku ośmiu lat zaczął uczyć się kung-fu w stylu „Białego Tygrysa” i kontynuował tę dyscyplinę przez kolejne lata. Uwielbiał też spędzać czas nad baseballem, skateboardingiem i grą na perkusji, ale to nauka sztuk walk sprawiała mu najwięcej radości. Swój debiut telewizyjny zaliczył główną rolą w młodzieżowym serialu „Super Ninja”, który opowiadał o grupie młodych karateków. Angażował się w tę serię przez trzy lata, od 2011 roku, nabijając sobie po drodze występy w pomniejszych produkcjach. Debiut filmowy padł na 2013 roku i produkcję „Save the Date”. Popularność zyskał jednak po podłożeniu głosu w bajce „Wielka Szóstka” i jej kontynuacji w postaci serialu animowanego.

Dzięki castingom platformy DC Universe, Ryan Potter otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

  • Garfield Logan/Beast Boy w serialu „Titans”.

Ciekawostki[]

  • Ryan biegle posługuje się japońskim i angielskim językiem, jednak to w tym pierwszym czuje się pewniej i łatwiej mu się nim porozumiewać.
  • Ryan odbijając się na fali wzrostu popularności gry „Fortnite”, zaczął streamować w wolnych chwilach swoją rozgrywkę.

Zobacz też[]

Advertisement