DC Wiki
Advertisement

Sandra Wu-San, lepiej znana jako mistrzyni zabójców Lady Shiva, była już jednym z najniebezpieczniejszych zabójców na świecie, zanim stała się dorosła.

Historia[]

Lady Shiva przybyła pewnej nocy do Gotham City i zaatakowała Batmana. Po tym, jak otruła go specjalnymi shurikenami, Dick Grayson, który w tym czasie działał jako operator komputerowy Batmana w Batcave, przywdział swój własny czerwono-zielony kostium, który sam poskładał i poszedł pomóc Batmanowi w jego walce z Shivą.

Nazywając siebie „Robinem”, Grayson był w stanie odeprzeć Shivę wystarczająco długo, by Batman odzyskał siły. Ostatecznie jednak Shiva uciekła.[1]

Liga Cieni[]

Ra's al Ghul powierzył jej odłam Ligi Zabójców, Ligę Cieni, miała kierować tam najgroźniejszymi zabójcami, ale motywy Ra'sa nie spodobały jej się i zwróciła się przeciwko niemu.

Po latach powróciła do Gotham aby odnaleźć swoją córkę, podczas pierwszego spotkania rzuciła jej wyzwanie i była rozczarowana widząc, że Cassandra nie celuje w śmiertelne miejsca, ale wręcz unika ich. Porwała jej przyjaciół i zagroziła zniszczeniem Gotham. Cassandra z pomocą przyjaciół pokonała Shivę, ale Ra's al Ghul postrzelił jej matkę po walce i zabrał jej ciało.

  1. Nightwing (Volume 3) #0
Advertisement