DC Wiki
Advertisement

Scavenger – jeden z piratów Deathstroke'a, który zginął poszukując z załogą śmiercionośnej bomby.

Osobowość[]

Niewiele można powiedzieć o osobowości Scavengera, jednak był on odważnym mężczyzną, który walczył w słusznej sprawie do samego końca. Wiedział, jak się może potoczyć los misji piratów Deathstroke'a, lecz mimo wszystko zgodził się wziąć w niej udział.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

  • Ekspert w walce wręcz – Scavenger jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Scavenger potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – Scavenger regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia[]

Zaburzone kontinuum[]

Scavenger wraz z załogą najemników, potężną technologią, geniuszem Lexa Luthora i pod przywództwem Slade'a Wilsona próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Scavenger próbował walczyć z całych sił, ale został zamordowany przez Atlantydów[1].

Występy[]

Filmy animowane[]

  1. Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum

Ciekawostki[]

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Scavengerowi.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement