DC Wiki
Advertisement

Shawn Tsang, przestępca znana wcześniej jako Defacer, była wrogiem Batmana i Dicka Graysona, gdy był Robinem.

Historia[]

Geneza[]

Defacer i jej mentorka Pigeon były znane jako terroryści sztuki ze względu na ich próby kradzieży i wandalizmu publicznych posągów i ikon w ramach protestu. Oboje zostały schwytane przez Dynamic Duo i aresztowane.[1]

Nightwing[]

Po odbyciu kary Shawn Tsang przeniosła się do Bludhaven i dołączyła do grupy wsparcia byłych złoczyńców, znanej jako Uciekinierzy. Tsang, nie będąc już „Defacer”, wiodła szczęśliwe życie, pomimo braku zaufania do wszystkich superbohaterów po jej aresztowaniu. Kiedy Nightwing przybył do miasta, Tsang została aresztowana pod zarzutem morderstwa i niechętnie poprosiła Nightwing o oczyszczenie jej imienia.[1] Po oczyszczeniu nazwisk Tsang i Uciekinierów, Grayson przejął stanowisko Tsang w Haven Community po tym, jak została zwolniona. Oboje również zaczęli się spotykać. Została jednak porwana przez Deathwinga i przez krótki czas była przetrzymywana przez profesora Pyga, zgodnie z rozkazami doktora Hurta. Nightwing i Robin przybyli na czas, aby uwolnić Tsang z niewoli Pyga, który miał zmienić ją w jednego ze swoich Lalkotronów. Dodatkowo Tsang przyczyniła się do walki z Pygiem, a także wraz z Nightwingiem uratowała Robina po tym, jak został porwany przez Hurta.

  1. 1,0 1,1 Nightwing (Volume 4) #11
Advertisement