Shazam” – film wyprodukowany przy współpracy Warner Bros. i DC Comics, skupiający się na postaci Billy'ego Batsona znanego jako Shazam. Amerykańska premiera będzie miała miejsce 5 kwietnia 2019 roku, natomiast polska jest jeszcze nieznana.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Każdy wewnętrznie jest superbohaterem, lecz potrzeba trochę magii, aby go wydobyć. W przypadku Billy'ego Batsona wystarczy wykrzyknięcie jednego słowa – „shazam”, aby ten 14-letni chłopiec zamienił się w dorosłego bohatera Shazama - istoty posiadającej mądrość Salomona, siłę Herkulesa, wytrzymałość Atlasa, siłę Zeusa, odwagę Achillesa oraz szybkość Merkurego. Serce dzieciaka w niezniszczalnym, boskim ciele. Billy rozkoszuje się tą dorosłą wersją siebie, robiąc to, co każdy nastolatek zrobiłby z supermocami: bawi się nimi! Shazam wyrusza w podróż, aby sprawdzić granice swoich możliwości, zachowując się nie raz lekkomyślnie. Chłopak będzie musiał szybko opanować swoje moce, aby stanąć do walki ze śmiercionośnymi siłami zła kontrolowanymi przez doktora Sivanę.

Obsada[edytuj | edytuj kod]

Media[edytuj | edytuj kod]

Plakaty promocyjne[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

Aquaman

DC Extended Universe