DC Wiki
Advertisement

Slade Wilson, znany pod pseudonimem Deathstroke, jest elitarnym najemnikiem, powszechnie uważanym za największego i najgroźniejszego zabójcę na świecie. Jedyny kontrakt, którego nigdy nie zdołał wypełnić, to kontrakt przeciwko Teen Titans. Uważa, że ​​​​rola Deathstroke'a jest pracą, a nie odbiciem tego, kim jest. Większość plotek na jego temat jest prawdziwa, a on nie ma nic przeciwko temu, ponieważ kocha swoją pracę.

Historia[]

Młodość[]

Kiedy Slade miał siedemnaście lat, wstąpił do armii amerykańskiej i okazał się wyjątkowym żołnierzem, zdobywając odznaczenia za męstwo w walce. W tym okresie ożenił się z innym żołnierzem Adeline Kane; później razem wychowali syna, Granta. W tym czasie związał się także z Davidem Isherwoodem i Williamem Randolphem Wintergreenem. Slade poznał także Johna Lyncha, spotykając go w Paragwaju u boku Alexandra Fairchilda; potem obaj mężczyźni byli winni Lynchowi dług.

Rebirth[]

Deathstroke: Rebirth[]

Slade nadzoruje porzucanie zwłok w kraju rządzonym przez jego ostatniego klienta; Ja Zaki, Czerwony Lew. Slade zgodził się trzymać siły amerykańskie z dala od swojego kraju w zamian za dziewięć milionów dolarów i lokalizację celu dla kolejnego kontraktu. Ekspert komputerowy Slade'a, Hosun, przekazuje część pieniędzy z kontraktu do Super PAC kandydata do Senatu popierającego interwencję, dzieląc głosy Demokratów i pozwalając antyinterwencyjnemu republikańskiemu senatorowi zachować miejsce. Po zawarciu umowy Czerwony Lew dotrzymuje słowa, by chronić swój cel i podaje Slade'owi swoją lokalizację. Gdy dotrze do kryjówki celu, każe swoim eskortom czekać dziesięć minut przed ucieczką. Zanim odejdzie, obaj błagają go, aby ich oszczędził, ponieważ Deathstroke musiałby ich zabić, a Czerwony Lew zabiłby ich synów. Pierwszy, aby ukryć fakt, że Czerwony Lew nie dotrzymał słowa, a drugi, aby synowie nie pomścili śmierci swoich ojców. Po prostu odrzuca tę dwójkę i idzie do celu.

W środku jego cel, chorowity Clock King, wita go, wiedząc już, że po niego przyjdzie. Deathstroke próbuje go zastrzelić, ale Clock King nie ma na to wpływu ze względu na jego zdolności manipulowania czasem. Slade przygotowuje granat, ale Clock King oferuje mu informacje o ukochanej osobie w zamian za słowo, że go oszczędzi. Odmawia, decydując się dotrzymać słowa danemu ofiarom, które go zatrudniły, i zachować uczciwość. Clock King przyznaje, że już umiera i pyta, czy osoba, o której mówi, jest mniej ważna niż zabicie jego celu. Kiedy Slade prosi o dowód, Clock King odpowiada jednym słowem; Kenilwortha. Następnie Slade wraca do swojej eskorty, żądając wszystkich pieniędzy, które mają na nim w zamian za ochronę przed Ja Zaki.

Później dwie eskorty udają się na terytorium grupy terrorystycznej. Zatrzymani przez terrorystów twierdzą, że chcą dołączyć do ich grupy i przynieśli w prezencie ciało Deathstroke'a. Strażnicy są sceptyczni, ale kiedy eskorta używa słowa Kenilworth, zostają wpuszczeni. Tej nocy Slade - wciąż żywy - zaczyna mordować terrorystów bronią, którą przemycił. Następnie Slade ucieka do pobliskiej jaskini. Kiedy rozdziera drzwi w środku, znajduje Wintergreena, który jest zdenerwowany, że Slade'owi zajęło tak dużo czasu, zanim po niego przyszedł.

The Proffesional[]

Slade wrócił do swoich starych gier. Uderzył swoją córkę Rose jako przykrywkę, by spędzić z nią czas, i ktoś wziął kontrakt. Slade wysłał Rose, aby porwała Robina, aby Batman mógł się rozproszyć i znaleźć najemnika. Okazało się, że był to chłopak Rose i syn Pat, Luis, który przyjął uderzenie.

Slade później poszedł zabić handlarza narkotyków o imieniu Alisante. Tam został skonfrontowany z Supermanem. Ze względu na jego skafander Ikon Superman nie mógł go powstrzymać. Slade zdołał zabić Alisantē, a Joseph później pomógł Supermanowi zamknąć system Ikon, aby Superman mógł go pozbawić przytomności.

Dark Nights Metal[]

Gdy główny wszechświat DC był atakowany przez The Dark Multiverse, Slade był jednym z wielu supermocarstw, które zostały wcielone do kontrofensywy przeciwko atakowi Boga Nietoperza Barbatosa z powodu jego bliskich powiązań z meta-materią Promethium.

Towarzyszy Aquamanowi w drodze do ukrytej komnaty w jądrze Ziemi, gdzie znajduje się wielka maszyna zbudowana przez Ariona z Atlantydy sprzed wieków. Udało im się zabezpieczyć N-ty Metal, którego potrzebują, aby przeprowadzić znaczną kontrofensywę przeciwko Knight of the Bat God, ale wkrótce zostają napadnięci przez Black Manta. Któremu towarzyszy Murder Machine, Drowned i Red Death.

Gdy drużyny uderzeniowe są przeciągane z powrotem do kamertonu monitora, Slade i reszta Ligi Sprawiedliwości zostają ponownie obudzeni przez Dianę za pomocą Thanagarian Mace Hawkemana. Pomaga bohaterom w walce z Mrocznymi Rycerzami wystarczająco długo, aby dostarczyć im Dziesiąty Metal, aby przeprowadzić realną ofensywę przeciwko Dark Multiverse. Usunięcie spustoszenia spowodowanego przez Barbatosa i naprawienie rzeczywistości.

Return of The Silencer[]

Po pewnym czasie wojna domowa Lewiatana zaczęła zakłócać naturalny bieg wydarzeń we wszystkich organizacjach przestępczych. W tym praca najemników, z której Slade czerpie środki do życia. Stało się tak źle, że zabójca kontraktowy taki jak on nie może nawet wykonywać swojego zawodu bez konieczności radzenia sobie z konsekwencjami wojny zastępców szefów, która wpływa na wszystko wokół.

I tak skontaktował się z nim potężny gracz podziemnego życia o imieniu Gunn, aby pomóc temu drugiemu wypłukać wskrzeszoną Talię, aby pomógł mu osiągnąć pozory stabilności w życiu podziemnym. W tym celu Deathstroke szukałby tego, kto pomógł spowodować gwałtowne rozwikłanie, które doprowadziło do tych katastrofalnych wydarzeń. Mówiąc wprost do Pani Gości zdziwionej minie, że jej działania doprowadziły do wojny, którą przewidział.

Po przekonaniu Honor, by odszukała i wynegocjowała szczegóły od swojego byłego mentora na temat tego, jak i dlaczego wszyscy podwykonawcy i cyborgi z modyfikacjami ciała nagle ją ścigają. Pomimo tego, że porzuciła to życie wiele lat temu. Podczas gdy w rzeczywistości pracował z nią, aby sprowadzić byłego opiekuna Lewiatana w odosobnionym miejscu, aby Gunn i jego cybernetyczne siły bezpieczeństwa wyeliminowali ich obu. Po odrzuceniu oferty pracy dla niego Deathstroke odszedł.

Po chwili Silencer dzwoni jako gość, aby spotkać się ze Slade'em, aby zapytać o bieżące działania podziemnego życia. Obaj spotykają się przed domem Honor, wciąż nieufni wobec siebie, biorąc pod uwagę wcześniejsze interakcje, aby uzyskać dogłębne informacje o nagłym początku ciszy w Lewiatanie. Slade przyznaje, że jako Gość nie miał pojęcia o wszystkim, co się dzieje, ale mówi, że na horyzoncie szykują się duże zmiany, które spowodują upadek życia podziemnego. Szukający wyjścia z tego życia, zanim pochłonie go wszystko inne. Deathstroke radzi, aby zrobić to samo, zanim zniknie w nocy.

The Lazarus Contract[]

W akcie desperacji, by odzyskać swojego zmarłego syna, Granta, Slade schwytał Flasha i złożył mu ofertę: gdyby Flash użył swoich mocy, aby cofnąć się w czasie i zmienić przeszłość, aby syn Deathstroke'a nie umarł, Slade przestałby być Deathstroke'iem. Choć kuszony ofertą, Wally odmówił. Następnie Slade ujawnił Wally'emu, że schwytał również jego kuzyna, Kid Flasha, jako ewentualność.

Slade później oszukał Kid Flasha, aby pozwolił mu wyssać z niego energię Speed ​​Force, tymczasowo zapewniając Slade'owi ogromną nadludzką prędkość. Deathstroke wykorzystał swoją nowo odkrytą moc, aby cofnąć się w czasie, aby uratować syna przed śmiercią. Po wielu nieudanych próbach prędkość Slade'a została wyłączona, gdy Damian Wayne tymczasowo zatrzymał serce Kid Flasha, odcinając jego prędkość od źródła. Slade był wtedy w stanie w jakiś sposób bezpośrednio wykorzystać Speed ​​Force i wszedł do Speed ​​Force, ponownie próbując zmienić przeszłość. Po tym, jak Tytani zdali sobie sprawę, że Slade nie byłby w stanie samodzielnie uciec przed Speed ​​Force, Kid Flash wkroczył do Speed ​​Force, próbując go uratować. Wiedząc, że Kid Flash też nie wiedział, jak wydostać się z Speed ​​Force, Flash wszedł do niego i wyciągnął Deathstroke'a i Kid Flasha.

Teraz wolny od Speed ​​Force, Deathstroke powiedział następnie Tytanom, że widział w Speed ​​Force rzeczy, których żaden człowiek nigdy nie powinien zobaczyć, i że wszyscy, w tym on, zasłużyli na śmierć. Slade następnie upuścił maskę i stwierdził, że „Deathstroke jest skończony”.

Defiance[]

Po swoim doświadczeniu w Speed ​​Force Slade twierdził, że jego świadomość wzrosła do nowych poziomów i że wstydzi się człowieka, którym był. Z nowym spojrzeniem na życie, Slade zaczął rekrutować młodych bohaterów do nowego zespołu, w tym Power Girl, jego syna Jericho i jego córkę Rose, wraz z Williamem Wintergreenem i jego byłą żoną Adeline Kane.

Konflikt z Ligą[]

Gdy satelita Justice League katapultuje się z orbity planetarnej w środku Afryki. Slade Wilson spotyka się ze swoim rówieśnikiem Matthew po wykonaniu brudnej roboty dla swojego nieprzyjaciela, gdy ten ostatni zauważa upadłą Strażnicę, która wylądowała w samym środku pierwotnej wojny o wpływy.

Podczas gdy Deathstroke czuje się bardziej komfortowo, zostawiając ich w spokoju, uważając, że nie jest superzłoczyńcą, dlatego nie ma obowiązku konfrontacji z nimi. Matthew rezygnuje z podpisania czeku z wypłatą Slade'a, ponieważ ma jeszcze jeden ostateczny cel, do którego „kołowrotek” musi się zobowiązać, zanim biznes się zakończy. Gdy Cyborg zostaje wciągnięty do posiadłości Czerwonego Lwa. Deathstroke podchodzi do najmłodszego przywódcy największych bohaterów Ziemi, stwierdzając, że Ja Zaki zorganizował całą mękę z ligą i plemiennymi uchodźcami, aby zaaranżować aneksję amerykańskich ziem granicznych w celu zabezpieczenia albatrosa z wrażliwymi danymi wywiadowczymi rządu USA potrzebnymi do popchnięcia jego ludobójcza kampania. Że cały ten cyrk z trzema pierścieniami był sprytnym podstępem na de facto głowie państwa, zbudowanym wokół inscenizacji międzynarodowych praw do ratownictwa, aby przyspieszyć jego plany podboju.

Raz po tym, jak Batman i Aquaman wkraczają na scenę i znajdują Cyborga wykonującego nieudolną próbę naprawy swoich systemów naprawy samochodów. Ówczesny przywódca Ligi Sprawiedliwych zabiera zamaskowanego krzyżowca, króla siedmiu mórz, wraz z maniakalnym fanboyem, który prowadził ich od samego początku, do epicentrum, w którym rozbiła się baza drużyny. Deathstroke doraźnie pokonał wspomnianego napastnika, po czym w krótkim czasie zwrócił się przeciwko bohaterom.

Po wysłaniu Fana, Slade zostaje zbesztany przez Supermana za rażące morderstwo nieuzbrojonego taga. Ale Terminator pozostaje niewzruszony i gani ich obawę przed jego zimną krwią, biorąc pod uwagę, w jaki sposób Fan miał dostęp do całej ich niezwykle wrażliwej inteligencji na temat ich systemów, operacji i wszystkiego. W tym dane osobowe niektórych bardziej podejrzanych osób w aktach; na przykład ktoś taki jak on, ergo obalając, jak monumentalnie Leaguers zepsuli cały chaos, który spowodował. Vic Stone wtrąca się, mówiąc, że ma kontrakt z Ja Zaki, Czerwonym Lwem; zrobić przedstawienie, które wytrąci go z równowagi. Dochodzi do wniosku, że Deathstroke chce rzucić małpim kluczem w swoje plany i może mieć tasak do obejścia kontraktu Slade'a.

Po zainscenizowaniu pozorowanej bitwy, w której niesławny zabójca niszczy Ligę Sprawiedliwości, aby rozproszyć frakcje rebeliantów walczących o wrak kądzieli. Slade żąda od pana Blanda podpisania czeku teraz, gdy sytuacja została rozwiązana. Tylko po to, by złapać kilka szaleńczych ciosów Wonder Woman po tym, jak Flash wraca do strefy wojny. Jej atak zostaje rozbrojony, gdy reszta jej kolegów z drużyny ujawnia, że ​​wszystko w porządku, a następnie zastanawia się, co dalej. Deathstroke i Ja Zaki siedzą na uboczu ze zwłokami Fana, aby zobaczyć, dokąd potoczą się sprawy.

Deathstroke vs. Batman[]

Kiedy Batman odkrył pliki zawierające wyniki ojca stwierdzające, że Deathstroke był prawdziwym ojcem Damiana Wayne'a, skonfrontował się ze Slade'em, pytając, co o tym wie. Slade powiedział Batmanowi, że był świadomy testu na ojcostwo i że był on fałszywy, ponieważ wcześniej przetestował się, gdy tylko dowiedział się, że Robin był synem Talii z powodu ich wcześniejszego związku. Batman postanowił dalej zbadać sytuację, mówiąc Slade'owi, że dopóki nie zostanie rozwiązana, Deathstroke nie będzie działał jako najemnik. To spowodowało, że Batman interweniował przy wielu kontraktach Slade'a, doprowadzając ich do dalszego konfliktu.

Damian w końcu znalazł wideo pozostawione przez Red Robina, w którym wyznał, że wiedział o teście na ojcostwo od lat i trzymał to w tajemnicy. To spowodowało, że Damian sam odszukał Deathstroke.

Po intensywnej bitwie między Deathstroke i Batmanem w Batcave, Deathstroke dowiedział się, że to Talia sfałszowała test na ojcostwo, próbując otworzyć oczy Slade'a na to, co ta dwójka może osiągnąć razem.

Advertisement