FANDOM

Steven Steve Trevor - oficer Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych pracującym dla armii Wielkiej Brytanii jako szpieg. Był sojusznikiem i kochankiem Wonder Woman, będąc dosłownie pierwszym mężczyzną, jakiego poznała. Pomógł pokrzyżować plany generała Ludendorffa, doktor Trucizny i Aresa, poświęcając przy tym swoje życie.

HistoriaEdytuj

Wonder WomanEdytuj

Steve był kapitanem brytyjskiej armii lotniczej podczas I Wojny Światowej. Steve'owi zostało przydzielone zadanie szpiegowania generała Ludendorffa i jego prawej ręki, doktor Trucizny. Po pewnym czasie dowiedział się, że doktor Trucizna pracowała nad śmiercionośnym gazem, jednak jego formuła nadal nie była w pełni gotowa. Gaz miał na celu unicestwić siły alianckie i wygrać wojnę dla Cesarstwa Niemieckiego. Podczas kolejnego testu gazu, który również zakończył się nie powodzeniem, udało mu się ukraść jej notatnik zawierający badania toksykologiczne.

Diana ratuje Steve

Diana ratuje Steve'a

Podczas ucieczki Steve ukradł jeden z samolotów, aby uciec z notatnikiem; jednak został zestrzelony na otwartym morzu. Wylądował awaryjnie w pobliżu Themysciry. Przed utonięciem uratowała go amazońska księżna Diana. Kiedy doszedł do siebie, zapytała Steve'a, czy jest mężczyzną, ponieważ Diana nigdy wcześniej nie spotkała mężczyzny. Chociaż był nieco zdezorientowany, Steve potwierdził, że tak jest. Chwilę później za Steve'em dotarli niemieccy żołnierze, którzy zaatakowali go oraz Dianę. Na pomoc przybyły im Amazonki, które dzielnie walczyły z najeźdźcami, jednak z powodu broni palnej, którą posiadali Niemcy odniosły ogromne straty. Podczas obrony wyspy pomógł zabić kilku z Niemców.

Po bitwie został postawiony przed Amazonkami i przesłuchany. Lasso Hestii zmusiło go do ujawnienia swojej misji i faktu, że był szpiegiem pomimo swoich prób stawiania oporu. Podczas rekonwalescencji poszła do niego Diana i ostatecznie uciekli z wyspy do Londynu na łodzi, w której para rozmawiała i spała obok siebie.

Kiedy przybyli do Londynu, Steve towarzyszył Dianie podczas przechodzenia się ulicami miasta, wyjaśniając jej kilka zwyczajów, na przykład dlaczego ludzie trzymają się za ręce, a potem wraz ze swoją sekretarką Ettą Candy poszli po nowe ubrania dla Diany. Steve dostarczył notatnik swoim przełożonym, ale oni odmówili działania, co wyprowadziło Dianę z równowagi. Diana oskarżyła ich o bezduszność i słabość, ponieważ chcieli poświęcić żołnierzy, kiedy sami kryli się za biurkami. Steve wyprowadził Dianę i wyjaśnił, że i tak udadzą się na front, aby powstrzymać wrogów. Tego samego dnia, Dina i Steve udali się do pobliskiego pubu, gdzie skompletowali odział, który miał im pomóc.

Diana i Steve

Diana Prince i Steve na zdjęciu

Dzień później, Steve wraz z Dianą do Ziemi Niczyjej, którą okupowali Niemcy. Steve wraz ze swoim ludźmi zajęli się zabijaniem na wrogów podczas, gdy Diana blokowała kule bransoletami i tarczą, w rezultacie ratując wioskę. Po wyzwoleniu wioski spod okupacji niemieckiej, miejscowy zrobił zdjęcie Steve'a z Dianą i jego zespołem. Wieczorem odbył się przyjęcie, podczas którego Steve uczył Dianę tańca.

Następnego dnia Steve udał się pod przykrywką na przyjęcie na, którym była doktor Trucizna i generał Ludendorff, bez wiedzy Steve'a udała się na nie również Diana, która była o krok od zabicia generała jednak Steve ją zatrzymał, ponieważ chciał odnaleźć miejsce przechowania gazu. Chwilę później Ludendorff opuścił przyjęcie i zbombardował wcześniej uratowane miasteczko, zabijając wszystkich ocalonych. Rozwścieczona Diana ruszyła za generałem, a jej towarzysze ruszyli jej na pomoc. Kiedy Steve dotarł na lotnisko okazało się, że zabiła Ludendorffa.

On i jego drużyna zostali następnie oddzieleni od Diany, gdy walczyła z Aresem, aby zniszczyć gaz. Steve powiedział Dianie, że ją kocha i dał jej swój zegarek. Następnie wszedł na pokład samolotu magazynującego gaz i pokonał dwóch niemieckich żołnierzy, a następnie wzniósł samolot tak wysoko, jak tylko mógł. Steve wyciągnął pistolet i wystrzelił w butle z gazem, zapalając go i niszcząc samolot uniemożliwiający dystrybucję gazu, powodując swoją śmierć.

Występy Edytuj

Filmy aktorskie Edytuj

  1. Wonder Woman
  2. Wonder Woman 1984