DC Wiki
Advertisement

Steve Trevor jest agentem A.R.G.U.S., byłym członkiem Team 7 i United States Navy SEAL. Jest także w romantycznej relacji z Wonder Woman.

Historia[]

Odkrycie Themysciry[]

Steve był na misji jako żołnierz marynarki wojennej USA, kiedy jego samolot rozbił się na wyspie Themyscira. Steve był jedynym ocalałym i został odkryty przez Dianę z Themysciry, ciężko ranny. [1] Amazonki przywróciły Steve do zdrowia, podczas gdy Diana szczególnie się nim zainteresowała. Amazonki zorganizowały konkurs, aby ustalić, która z nich odeskortuje Steve'a z powrotem do Świata Mężczyzn i będzie broniła pokojowego przesłania Amazonek, a Diana ochoczo wygrała, mimo że powiedziano jej, że nigdy nie będzie mogła wrócić na wyspę po jej wyjeździe. [2]

Steve i Diana przybyli na terytorium USA, a Diana została aresztowana, pomimo starań Steve'a, aby bronić jej przed innymi agentami rządowymi. Diana została obdarowana niesamowitymi darami przez Bogów Olimpu wkrótce potem, a Steve pomógł Dianie przyzwyczaić się do zwyczajów Świata Mężczyzn, wraz z Ettą Candy i Barbarą Minervą. [3] Steve i Diana zakochali się w sobie, dopóki Wonder Woman nie walczyła z Fobosem i Deimosem, którzy zmienili umysły Diany i Steve'a. To spowodowało, że się od siebie oddalili, chociaż nadal zachowywali do siebie uczucia. [4]

Rebirth[]

Powrót do Diany[]

Po odkryciu przez Wonder Woman, że pewne aspekty jej przeszłości zostały zmienione, natknęła się na Steve'a i kilku jego kolegów żołnierzy, którzy zostali schwytani przez pułkownika Andresa Cadulo. Cadulo zamierzał złożyć je w ofierze roślinnemu bogu Urzkartadze i stać się ludzkim wcieleniem boga, używając ciała Steve'a jako naczynia do jego transformacji. Diana powstrzymała go z pomocą Steve'a i oboje wkrótce ponownie rozpalili swój romans i oficjalnie zaczęli się spotykać. Steve towarzyszył Dianie w jej podróży mającej na celu odkrycie prawdy o jej przeszłości, pomagając jej uniknąć szponów zespołu Godwatch Veroniki Cale. Potem Steve i Diana zamieszkali razem.

Amazons Attacked[]

Po odwrocie Darkseida i Grail wrócili do bazy w Amazonii, gdzie Darkseid wprowadzał w życie swoje tajemnicze plany. Zlecił swoim lojalnym Furiom wytropienie boskiej relikwii, której potrzebował, ale nie byli w stanie tego zrobić dzięki interwencji Steve'a Trevora i jego siłom A.R.G.U.S.. W międzyczasie Wonder Woman walczyła z wieloma złoczyńcami zwerbowanymi przez Veronicę Cale: Zarą z Karmazynowego Płomienia, Blue Snowman i Anglette. Gdy Diana dogoniła Steve'a w A.R.G.U.S. Do kwatery głównej Jason wrócił ubrany w zbroję podarowaną mu przez bogów, ale bez wiedzy o jej przeznaczeniu. Gdy nadeszły wieści o ataku Grail, Wonder Woman i Jason natychmiast zareagowali w samą porę, aby powstrzymać Grail przed zabiciem kolejnego półboga. Wonder Woman związała Grail Lasso Prawdy i zmusiła ją do ujawnienia planów Darkseida. Grail wyjaśniła, że Darkseid chce zbudować sobie armię Amazonek. Dzięki jej pół-amazońskiej krwi Grail była w stanie uwolnić się z uścisku Lasso i wycofać.

Ostatnie pozostałe relikty, których potrzebował Darkseid, były strzeżone przez A.R.G.U.S. w ich kwaterze głównej, więc Darkseid zdecydował się użyć Boom Tube do przetransportowania budynku i całej jego zawartości do swojej bazy w amazońskim lesie deszczowym. Kobiece Furie odzyskały relikwie i umieściły je na miejscu, podczas gdy Wonder Woman walczyła z Darkseidem. Dzięki mocy relikwii Darkseid był w stanie otworzyć portal do Themysciry. Ponieważ niemożliwe jest, aby ktoś, kto postawił stopę na Themyscirze, wrócił po opuszczeniu, Diana nie była w stanie podążać za Grail przez portal. Grail najechała i zaczął przekształcać Amazonki w stworzenia przypominające Parademony Darkseida. Ponieważ Jason nigdy tak naprawdę nie postawił stopy na Themyscirze, podążył za Grail i spotkał swoją matkę Hippolytę po raz pierwszy od jego narodzin. Podczas gdy Jason i Hippolyta walczyli z przemienionymi Amazonkami, Wonder Woman była w stanie pokonać Darkseida dzięki swojej miłości do swojego zmarłego ojca, Zeusa i jej przyrodniego rodzeństwa, wzywając ich duchy z ciała Darkseida i niszcząc go od środka. Amazonki schwytały Grail i uwięziły ją w więzieniu pod Themyscirą wraz z Aresem, podczas gdy Darkseid ponownie pojawił się gdzieś na Ziemi. Jason otrzymał magiczną włócznię od swojej matki i wrócił na Ziemię.

Advertisement