DC Wiki
Advertisement

Płonąca Baza (Burning Down The House)- Historia napisana przez Roba Williamsa. Trzeci tom piątego wydania serii Suicide Squad. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Suicide Squad rusza na kolejną misję poszukując Brygady Zagłady, ale informacje były błędne. Okazuje się, że w drużynie może znajdować się szpieg. Drużyna ma wolny wieczór i każdy spędza go na swój sposób, Deadshot Odwiedza swoją córkę Zoe, ta zna jego ukrytą tożsamość i wie, co zrobił, nie jest na niego zła, jest wdzięczna za ocalenie życia i chce z nim z zostać. Amanda Waller zostaje postrzelona i przewieziona do szpitala, tymczasem drużyna zostaje zaatakowana przez Rustama i jego drużynę, kiedy docierają do nich wieści o śmierci Waller Rustam się wycofuje. Po pogrzebie Waller każdy z członków drużyny jest przesłuchiwany, ale nie mogą ustalić kto zabił Waller. Harley i Hack analizują dowody i wszystko wskazuje na Deadshota. Floyd przyznaje się do zabójstwa, zawarł pakt z Rustamem, który obiecał mu wolność. Bazę atakuje dżin i wyłącza bomby w głowach oddziału, Suicide squad jest wolny. Hack zostaje zabita przez Boomeranga który okazuje się zdrajca, harley pragnie zemsty i rusza w kierunku Rustama, ale zostaje postrzelona przez Deadshota. Boomerang razem z  Croco i Enchantress przybywają z pomocą, pojawia się również Waller, która okazuje się być żywa. Deadshot tak naprawdę pracował dla Amandy przez cały czas i upozorowali jej śmierć, aby mogła dopaść Rustama.  

Zeszyty[]

  • Suicide Squad (Volume 5) #11
  • Suicide Squad (Volume 5) #12
  • Suicide Squad (Volume 5) #13
  • Suicide Squad (Volume 5) #14
  • Suicide Squad (Volume 5) #15
  • Suicide Squad: War Crimes Special #1
Advertisement