DC Wiki
Advertisement

Przy Zdrowych Zmysłach (Going Sane)- Historia napisana przez Roba Williamsa. Drugi tom piątego wydania serii Suicide Squad. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Drużyna zdobyła w podziemnym rosyjskim więzieniu pozaziemską czarną kulę. Artefakt ten kryje w sobie Generała Zoda, kryptońskiego dyktatora. Teraz Waller musi wymyślić sposób zapanowania nad tą niebezpieczną istotą. Flag jest przeciwny po wydarzeniach z Rosji, grozi Waller, że ją zastrzeli jeśli spróbuje zwerbować Zoda.

Promieniowanie wydobywające się z kuli działa na zdrowie psychiczne i fizyczne prawie wszystkich ludzi w Belle Reve. Jedynym wyjątkiem jest Harley, która zupełnie odwrotnie zaczyna znowu racjonalnie myśleć.

Harley wykorzystuje fakt, że potrafi trzeźwo myśleć, udaje jej się wykorzystać płomieni El Diablo, żeby włączyć zraszacze przeciwpożarowe, a następnie traktuje okolicznych więźniów prądem. Waller ledwo się powstrzymuje przed wpływem czarnej kuli, wysyła harley, aby wyłączyła żółte promienie słońca, zanim Zod się przebudzi. Po drodze trafia na celę Killer Croca, który spędził z June Moone rozkoszne chwile, harley jednak potrzebuje Enchantress dlatego traktuje June prądem, co nie spodobało się Crocowi. Tymczasem Hack otrzymuje sygnały od jakiegoś wirusa, okazuje się, że to Boomerang, który chce wrócić.

Rick Flag pojawia się w celi Croca i bierze June za zakładniczkę, aby ocalić Harley przed Killer Croc'iem. June zgadza się przyzwać Enchantress, która zjawia się i tworzy więzienie dla Croca. Flag zmusza ja do pomocy, grożąc wysadzeniem bomby w mózgu. Hack rozmawia z cyfrowym bumerangiem, który chce wrócić do swojej ludzkiej postaci, proponuję jej pomóc jeśli uda jej się go przywrócić. Enchantress i Harley ruszają do celi Zoda, zanim ten się obudzi, ale przybywają w chwili gdy ten zaczyna się budzić. Enchantress uwalnia Croca, który rzuca się na kryptonijczyka. Harley ma plan używa dwóch kabli z wysokim napięciem, którymi traktuje Zoda, a Hack wykorzystuje nasilenie prądu, aby zaatakować go wirusem, dzięki temu Zod zostaje ogłuszony, a kapitan Bumerang jakimś cudem wraca do ludzkiej postaci. Po wszystkim Amanda Waller każe przenieść Zoda z powrotem do kuli i przeanalizować straty w ludziach. Harley znowu wróciła do swojego szalonego stanu.  

Zeszyty[]

Advertisement