DC Wiki
Advertisement

Ziemianie w Ogniu (Earthlings on Fire)- Historia napisana przez Roba Williamsa. Czwarty tom piątego wydania serii Suicide Squad. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Amanda składa wizytę Lexowi Luthorowi w jego siedzibie LexCorp. Obydwoje podchodza do siebie z dystansem, nie ujawniając swoich zamiarów. Lex chce wyciągnąć pomocną dłoń i daje prezent Waller licząc, że ta otworzy się przed nim. Tymczasem Suicide Squad włamuje się do placówki Lexa, aby odszukać ukryty kryptonit, niestety wywołują ostatecznie alarm i ściągają uwagę Lexa. Kiedy sytuacja zostaje wyjaśniona, Lex z uśmiechem każe otworzyć Amandzie swój prezent, w środku znajduje się kryptonit. Waller może teraz umieścić kryptonitową bombę w głowie Zoda.

Suicide squad po raz kolejny zostaje wysłany, aby odszukać brygadę zagłady, tym razem mają do pomocy Zoda, który przyjmuję na siebie obrażenia i demoluje całą bazę. Enchantress w porę ewakuuje drużynę, po czym placówka zostaje zniszczona. Harcourt chce pozbyć się Waller i przejąć Zoda, ale Boomerang zabija ją w ostatniej chwili. Zod ma zamiar sam wyjąć sobie bombę z głowy.

Zod laserowym wzrokiem wyciąga z mózgu kryptonitowa bombę, teraz planuje zabić Waller. Cała drużyna próbuje go powstrzymać, ale Zod uwalnia duchy z czarnej kuli, które były w Strefie Widmo. Na pomoc Zodowi przychodzą Eradicator i Cyborg Superman.

Zod nie chce się podporządkować rozkazm Cyborga Supermana i walczy również z nimi, tymczasem Flag zabiera kryptonitowa bombę i wskakuje do Czarnej Kuli, aby wysadzić ją od środka. Czarna kula znika i Zod pogrąża się w rozpaczy, Eradicator proponuje, aby dołączył do nich i pokonał Supermana.

Po śmierci Flaga nowym przywódcą zostaje Harley.

Zeszyty[]

  • Suicide Squad (Volume 5) #16
  • Suicide Squad (Volume 5) #17
  • Suicide Squad (Volume 5) #18
  • Suicide Squad (Volume 5) #19
  • Suicide Squad (Volume 5) #20
Advertisement