DC Wiki
Advertisement

Suicide Squad (Wydanie V) #8 - Ósmy numer piątego wydania serii Suicide Squad. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Suicide Squad: Przy Zdrowych Zmysłach.

Streszczenie[]

Rick Flag pojawia się w celi Croca i bierze June za zakładniczkę, aby ocalić Harley przed Killer Croc'iem. June zgadza się przyzwać Enchantress, która zjawia się i tworzy więzienie dla Croca. Flag zmusza ja do pomocy, grożąc wysadzeniem bomby w mózgu. Hack rozmawia z cyfrowym bumerangiem, który chce wrócić do swojej ludzkiej postaci, proponuję jej pomóc jeśli uda jej się go przywrócić. Enchantress i Harley ruszają do celi Zoda, zanim ten się obudzi, ale przybywają w chwili gdy ten zaczyna się budzić. Enchantress uwalnia Croca, który rzuca się na kryptonijczyka. Harley ma plan używa dwóch kabli z wysokim napięciem, którymi traktuje Zoda, a Hack wykorzystuje nasilenie prądu, aby zaatakować go wirusem, dzięki temu Zod zostaje ogłuszony, a kapitan Bumerang jakimś cudem wraca do ludzkiej postaci. Po wszystkim Amanda Waller każe przenieść Zoda z powrotem do kuli i przeanalizować straty w ludziach. Harley znowu wróciła do swojego szalonego stanu.  

W "Przy Zdrowych Zmysłach: Beat on the Brat" występują:[]

Głowne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

Lokacje:

Advertisement