DC Wiki
Advertisement

When I Grow Up- Historia napisana przez Petera J. Tomasi'ego. Pierwszy tom pierwszego wydania serii Super Sons. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Superboya odwiedza Robin, udając zarówno kierowcę szkolnego autobusu, jak i zastępcę nauczyciela. Później niechętnie zostaje zwerbowany przez Robina, aby pomógł mu zbadać serię włamań do Lexcorp. Ta sytuacja została dodatkowo skomplikowana wraz z pojawieniem się Lexa Luthora, który próbował schwytać ich obu. Dwóm chłopcom udaje się uciec z placówki i poszli za tropem do domu w Providence na Rhode Island, gdzie spotkali rodzinę, która nadal zachowała swoje moce od zainfekowania wirusem Amazo. Jednak jeden członek o imieniu Reggie Meyer został doprowadzony do szaleństwa przez nadmierne użycie swoich mocy i przyjął pseudonim Kid Amazo. Ukradł także zbroję Amazo z Lexcorp i planował użyć jej oraz zdolności Super Synów, by zwabić Ligę Sprawiedliwości w pułapkę. Dzięki przybyciu Lexa Luthora i pomocy obdarzonej supermocami siostry Reggie, Sary, Kid Amazo został pokonany. Nie chcąc się tłumaczyć, Robin i Superboy szybko opuścili teren i udali się z powrotem do Hamilton. Jednak ich nieobecność w ich domach nie pozostała niezauważona, gdy napotkali zarówno Lois Lane, jak i Alfreda Pennywortha.

Chłopcy zostali następnie ukarani przez swoich rodziców. Batman zabronił Robinowi brania udziału w walce z przestępczością przez tydzień, podczas gdy Superboy był zmuszony wykonywać swoje obowiązki bez użycia supermocy. Mając w głowie perspektywę przeniesienia się do Metropolis, Jon w końcu uciekł i udał się do Gotham, aby porozmawiać z Damianem w Jaskini Nietoperza. To zakończyło się kolejną kłótnią i krótką walką, zanim przybył Alfred Pennyworth. Później dołączyli do nich Batman i Superman i przedstawili swoje różnice zdań. Za zgodą Supermana i Batmana obaj chłopcy mogliby iść sami, pod warunkiem, że zrobią to razem.

Zeszyty[]

Advertisement