DC Wiki
Advertisement

„Super Sons” to duet Damiana Wayne'a, obecnego Robina, i Jonathana Kenta, obecnego Superboya. Są synami odpowiednio Batmana i Supermana. Sprzeczne osobowości Jona i Damiana (głównie nieustanny dystans i wrogość Damiana) uniemożliwiają im dogadywanie się i są mniej lub bardziej zmuszeni do interakcji ze sobą przez swoich ojców ze względu na ich potencjał jako zespół.

Historia[]

W imię ojca[]

Szukając drzewka na Boże Narodzenie, [1] Superboy przypadkowo podpalił kilka lasów w pobliżu bagien w Hamilton. Został następnie uratowany przez Mayę Ducard aka Nobody i Goliatha. Jon obudził się później w Batjaskini i dowiedział się, że Robin trzymał go pod obserwacją przez długi czas. Obaj początkowo nie dogadywali się, a sytuacja jeszcze bardziej się skomplikowała, gdy przybyli Batman i Superman, obwiniając się nawzajem o konflikt.

Dalsza walka została nagle zażegnana, gdy Jon użył swojego arktycznego oddechu, by rozdzielić dwie strony, co pozwoliło mu wyjaśnić sytuację ojcu. Podczas gdy ich ojcowie dyskutowali o testach laboratoryjnych, które Damian przeprowadził na Jonie, obaj chłopcy poszli obejrzeć zwierzęta Damiana. Jednak z powodu szyderczych uwag Damiana i prowokacji, Jon stracił panowanie nad sobą i między nimi wybuchła kolejna bijatyka. Zostało to również szybko zażegnane, gdy Batman spojrzał na nich w ciszy.

Aby odpowiednio zdyscyplinować swoich synów i nauczyć ich wartości wspólnej pracy, Superman i Batman poddają ich serii wyzwań. Jednak ich brak pracy zespołowej i wrogość do siebie powodują, że nie udaje im się każde wyzwanie. Chłopcom w końcu udaje się odłożyć na bok dzielące ich różnice i pracować razem, aby ocalić swoich ojców przed zagrożeniem w Batcave, ale później okazuje się to podstępem. [2] W tym momencie Alfred Pennyworth deklaruje, że są Super Synami.

Advertisement