DC Wiki
Advertisement

Super Sons (Wydanie I) #2 - Drugi numer pierwszego wydania serii Super Sons. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Super Sons: When I Grow Up.

Streszczenie[]

Robin i Superboy zostają przyłapani przez Lexa podczas włamania do jego firmy, aby odwrócić jego uwagę, Robin odcina linę Superboya, a Lex rzuca się na ratunek. Jon wyrywa się Lexowi i rzuca się do ucieczki, tymczasem Robin włamuje się do LexCorp, aby przeszukać bazę danych. Lex w końcu łapie Jona i wypytuje go, kim jest i dlaczego Robin właśnie podkłada ładunki wybuchowe w jego firmie. Kiedy Lex i Superboy zjawiają się na miejscu Robin daje Lexowi 5 sekund na rozbrojenie wszystkich bomb, a w tym czasie oboje uciekają. Jon jest zły na Damiana o całą tę sytuację i martwi się, jak zareagują ich rodzice, Damian jednak nie poddaje się i znajduje informacje o rodzinie zainfekowanej wirusem Amazo. Oboje udają się do domu rodziny, gdzie zastają martwych członków rodziny, Jon ma dość po tym widoku i ucieka stamtąd. Superboy po drodze spotyka dziecko, które uciekło również z tamtego domu.

W "When I Grow Up... Part Two: Lex and Friends" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Super Sons (Wspomnienia i wątek główny)
    • Robin (Wspomnienia i wątek główny)
    • Superboy (Wspomnienia i wątek główny)

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

  • Super-Duffys (Debiut)
    • Archie Meyer (Debiut; umiera)
    • Mr. Meyer (Debiut; umiera)
    • Mrs. Meyer (Debiut; umiera)
  • Amazo (Na ekranie)
  • Justice League (Wspomniany)
  • Teen Titans (Wspomniany)
  • Presence (Wspomniany)

Lokacje:

Przedmioty:

  • Batarang (Wspomnienia)
  • Batlina
  • Wirus Amazo (Wspomniany)

Pojazdy:

  • Motocykl Robina
Advertisement