DC Wiki
Advertisement

Nadzieje i Lęki (Hopes and Fears) - Historia napisana przez Petera J. Tomasi'ego. Piąty tom czwartego wydania serii Superman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

A Moment Longer[]

W Metropolis zaczynają znikać dzieci, Superman postanawia zbadać tę sprawę. Zauważa ślady pozostawione przez silne emocje, koloru żółtego, strachu. Kiedy znajduje zaginione, dziecko okazuje się, że zostało opętane przez Parallaxa, ucieleśnienie strachu. Parralax próbuje przejąć kontrolę nad Supermanem, grożąc jego rodzinie. Zjawia się Sinestro i postanawia uwięzić Parallaxa tak jak to zrobił w przeszłości. Zabiera Parallaxa na Qward, a za nim rusza Superman, na miejscu próbuje powstrzymać Sinestro, aby ten nie zyskał mocy Parallaxa. Sinestro wciąż jest osłabiony po walce z Jordanem, Superman zabiera mu Żółty pierścień i zamyka w nim Parallaxa. Lyssa Drak teleportuje Sinestro i oboje uciekają przed Supermanem.

Breaking Point[]

Lois pomimo niebezpieczeństwa postanawia zrobić wywiad z Deathstrokiem jego motywach. Po powrocie pisze artykuł o nim nie jako o bezwzględnym mordercy, ale o człowieku z sumieniem. W Metropolis zjawia się Deathstroke ze zleceniem na Lois. Superman ratuje Lois i atakuje Deathsroke'a. Deathstroke bierze Lois za zakładnika i mówi, że albo Superman go zabije, albo Lois zginie. Superman nie zabija go, Deathstroke wycofuje się, zostawiając wiadomość, że gra skończona. Jego zlecenie polegało na tym, aby przekonać się, czy Superman przekroczy granicę.

Zeszyty[]

  • Superman (Volume 4) #27
  • Superman (Volume 4) #28
  • Superman (Volume 4) #29
  • Superman (Volume 4) #30
  • Superman (Volume 4) #31
  • Superman (Volume 4) #32
Advertisement