DC Wiki
Advertisement

Superman: Saga Jedności: Ziemia Widmo (The Unity Saga: Phantom Earth) to pierwsza kolekcja Supermana Briana Michaela Bendisa.

Streszczenie[]

Po zbudowaniu nowej Fortecy Samotności w Trójkącie Bermudzkim, Superman rozmawiał z Martian Manhunter, który powiedział Supermanowi, aby rozważył możliwość zostania liderem globalnej społeczności, aby mógł poprowadzić Ziemię i ludzkość do lepszego jutra. Jednak zanim zdążył pomyśleć o tym pomyśle, Clark zdał sobie sprawę, że Ziemia została w jakiś sposób teleportowana do Strefy Widmo. Później dowiedział się, że gehenna była wypadkiem spowodowanym przez naukowców z S.T.A.R. Labs, ale niestety okazja pozwoliła Rogolowi Zaarowi ponownie zaatakować Ziemię.

STAR Labs zainicjowało plan odbudowy Ziemi, który obejmował miniaturyzację przez Atoma całej planety, aby uczynić ją wystarczająco małą, aby Flash mógł przejść przez projektor Strefy Widmo. Plan się powiódł i Ziemia wróciła na swoje miejsce w Układzie Słonecznym, ale Superman został w tyle, by samotnie walczyć z Rogolem w Strefie Widmo. Bez energii słonecznej, aby uzupełnić swoje moce, Superman miał słabą przewagę, dopóki nie został uratowany przez swojego wroga, generała Zoda, który zgodził się na tymczasowy rozejm, aby zemścić się na człowieku, który zniszczył Krypton. Dwaj Kryptończycy walczyli razem ze złoczyńcą, dopóki Superman nie został nagle wyrzucony ze Strefy Widmo przez jego sojuszników, pozostawiając Zoda i Rogola Zaara, aby sami dokończyli walkę.

Zeszyty[]

  • Superman (Volume 5) #1 (The Unity Saga)
  • Superman (Volume 5) #2 (The Unity Saga, Pt 2)
  • Superman (Volume 5) #5 (The Unity Saga, Part 5)
Advertisement