DC Wiki
Advertisement

Wielorotność - Historia napisana przez Petera J. Tomasi'ego. Trzeci tom czwartego wydania serii Superman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Clark, jadąc samochodem, na swojej drodze spotyka innego Supermana mówiącego po rosyjsku, dowiaduje się ze przed kimś ucieka. Chwilę później zjawiają się stwory, które chcą porwać ze sobą rosyjskiego Supermana. Oboje łącza siły i korzystając ze wzroku termicznego, pokonują Zbieraczy. Następnie zjawiają się przybysze z innych wymiarów, to Międzywymiarowa Liga Sprawiedliwości. Jej przedstawiciel, Superman z Ziemi 23 tłumaczy, że ktoś porywa różne wersje supermanów i Kenan Kong z tej ziemi jest zagrożony i proszą o pomoc, aby go odnaleźć. Zjawiają się jednak za późno i pomimo starań Kenan zostaje porwany, Superman decyduje się pomóc w tej sprawie.

Na Ziemi 14 Liga Sprawiedliwości Asasynów zostaje zaatakowana i w kilka sekund pokonana, a ich Superman porwany. Międzywymiarowa Lliga Sprawiedliwości wraz z Supermanem postanawia pomóc jak największej liczbie supermanów na różnych ziemiach i zbierają wszystkich na statku. Superman przedstawia plan, że zbierając wszystkich razem, wróg sam do nich przyjdzie, jednak gdy ten się zjawia, Superman odsyła resztę i sam stawia mu czoła.

Prophecy wrzuca Supermana do dołu gdzie znajdują się wszyscy Supermani razem Kenanem Kongiem. Pozostali próbują znaleźć supermana i udaje im się dzięki statkowi, który wysyła sygnał namierzający, Red Racer dzięki swojej prędkości buduję nowy statek, który monitor poprzednim razem budował tysiąc lat, udaje mu się to ale poświęca przy tym swoje życie. Prophecy przygotowuje się do przejęcia ich mocy, ale wtedy wszystkim Supermanom wracają moce i wspólnie rzucają się do walki, pokonując wroga.  

Zeszyty[]

Advertisement