DC Wiki
Advertisement

Superman Annual (Wydanie IV) #1 - Pierwszy numer corocznej publikacji czwartego wydania serii Superman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Superman: Wielokrotność.

Streszczenie[]

Superman zauważa straszny brak wody ostatnimi czasy na farmie, dochodzi do wniosku, że stoi za tym coś nienaturalnego. Zostaje zaatakowany przez Swamp Thinga, ale kiedy próbuje go uspokoić i porozmawiać jego dotyk w jakiś sposób zainfekował potwora. Swamp Thing zaczął mówić po Kryptońsku i Superman musiał wciągnąć go głęboko pod ziemię, aby połączył się z zielenią. Swamp Thing chce połączyć się z Supermanem, ale temu niespecjalnie się podoba ten pomysł i woli porozmawiać, wtedy znowu dochodzi do walki i Swamp Thing decyduje się pochłaniać Supermana. W jego wnętrzu tłumaczy mu, że Superman pobiera za dużo słońca, przez co zagraża planecie, proponuję mu połączenie umysłów, aby mogli zbadać ten problem. Superman zgadza się i łącza swoje umysły, dowiadują się wtedy, że ziemia odrzuca Supermana, ponieważ wciąż czuje przywiązanie do swojej poprzedniej ziemi. Z pomocą parlamentu drzew Superman akceptuje swoją rolę w tym świecie i udaje im się zażegnać problemem.

W "Zaplątany w Zieleni" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

Lokacje:

  • Hrabstwo Hamilton
    • Farma Smithów
Advertisement