DC Wiki
Advertisement

Superman (Wydanie IV) #3 - Trzeci numer czwartego wydania serii Superman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Superman: Syn Supermana.

Streszczenie[]

Gdy Superman i Lois zjawiają się w Fortecy, żeby przebadać Jona, zastają tam Eradicatora. Superman rzuca się na niego, pamiętając jego wersje ze swojego świata. Podczas ich walki fragment Fortecy spada na Lois i Jona, ale Eradicator przerywa walkę, żeby ich uratować. To sprawia, że Superman na chwilę zaprzestaje walki. Eradicator wyjawia Supermanowi swoją przeszłość jak został stworzony przez generała Zoda w celu pojmania energii życiowej przestępców i wysłać ich do Strefy Widmo. Jednak podczas wybuchu Kryptonu wszystkie dusze zlały się w jedną postać z Eradicatorem i miały tylko jeden cel odnaleźć ocalałego Kryptończyka. Jednak gdy znalazł jego syna, okazało się, że jego geny są tylko w połowie kryptońskie a w połowie ludzkie, aby genom pozostał czysty, musi wymazać ludzkie DNA z Jona. Superman nie zgadza się i ponownie nawiązuje się walka. Eradicator próbuje wyssać energię życiową Jona, ale na jego drodze staje Krypto, przez co zostaje wessany.

W "Syn Supermana: Część III" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Superman (Pre-Flashpoint)
  • Superboy
  • Lois Lane

Postacie poboczne:

  • Krypto (Pozorna śmierć)

Złoczyńcy:

  • Eradicator II (Wspomnienia i główny wątek) (Geneza)
  • Generał Zod (Wspomnienia)

Pozostali:

  • Eradicator I (Wspomniany)
  • Superman (Post-Flashpoint) (Wspomnienia)

Lokacje:

  • Ziemia
    • Koło podbiegunowe
    • Forteca Samotności
  • Krypton (Wspomnienia) (Zniszczony)
    • Kryptonopolis (Wspomnienia) (Zniszczony)
  • Strefa widmo (Wspomniany)

Pojazdy:

  • Kryptońska Rakieta (Wspomnienia)
Advertisement