DC Wiki
Advertisement

Superman (Wydanie IV) #9 - Dziewiąty numer czwartego wydania serii Superman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Superman: Pierwsze próby Superboya.

Streszczenie[]

Kapitan Storm opowiada gościom historię Straceńców, którzy trafili na tę tajemniczą wyspę za czasów II Wojny Światowej, z całej załogi pozostał jedynie kapitan. Superman wypytuje go o urządzenie, dzięki któremu trafili na tę wyspę, Storm przypomina sobie coś podobnie wyglądającego. W podzięce za pomoc Superman ze swoim synem podarowali kapitanowi drewnianą nogę, która ten z radością przyjął. W trójkę udali się na miejsce, o którym wspominał Storm, tam czekał na nich olbrzymi goryl na stercie wraków maszyn wojennych. Jon zauważył, że jego oko wygląda identycznie jak ośmiornica, z która kiedyś walczyli. Superman z Jonem przebijają się przez atakujące ich potwory, próbując dotrzeć do sterty pilnowanej przez goryla. Dookoła sterty porozkładane są miny i inne wybuchowe pułapki, z pomocą przychodzi im Krypto, który detonuje minę własnym niezniszczalnym ciałem. Superman atakuje goryla, a Jon tymczasem przeszukuje śmieci i znajduje urządzenie. Kapitan Storm zwraca na siebie uwagę stworów, aby zapewnić im bezpieczny powrót. Superman chce zabrać kapitana ze sobą, ale ten odmawia, mówiąc, że straceńcy zawsze trzymają się razem i zostaje na wyspie ze swymi poległymi towarzyszami. Superman i Superboy przenoszą się z powrotem do Fortecy, Clark obiecuje synowi, że kiedyś wrócą w tamto miejsce.

W "Ucieczka z Wyspy Dinozaurów - Część II" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

  • Dinozaury

Pozostali:

  • Straceńcy (Wspomniany)
    • "Gunner" Wilson (Wspomniany)
    • John Cloud (Jako Szkielet)
    • "Sarge" Petersen (Wspomniany)
    • Capt. Storm (Wspomniany)
  • Office of Strategic Services (Wspomniany)
  • Adolf Hitler (Wspomniany)
  • Benito Mussolini (Wspomniany)
  • Central Intelligence Agency (Wspomniany)
  • Hideki Tojo (Wspomniany)
  • Lois Lane (Wspomniany)

Lokacje:

Advertisement