DC Wiki
Advertisement

Flash (Wydanie V) #22 - Dwudziesty drugi numer piątego wydania serii The Flash. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Batman/Flash: Przypinka.

Streszczenie[]

Flash i Batman ścigają Thawne'a poprzez strumień czasu, ale oddala się on, znikając gdzieś, gdzie spotyka odpowiedzialnego za wszystkie wydarzenia. Tajemniczy głos woła Barry'ego i chce, aby sobie o nim przypomniał tak jak przypomniał sobie Wally'ego. Bieżnia rozpada się na kawałki i nie mają jak ścigać dalej Thawne'a. Batman namawia Barr'ego aby wsłuchał się w głos, który chce, by ten wypowiedział jego imię, Jay. Z oddali słychać krzyki Reverse-Flasha, który został zabity przez potężną istotę, Barry wymawia imię Jay i przed nimi pojawia się inny Flash z hełmem Hermesa, tłumaczy, że jest jego przyjacielem i jego oś czasu również została wymazana, ale Barry znowu go zapomina i Jay nie może wrócić do domu. Po pewnym czasie Flash i Batman spotykają się nad grobem Thomasa Wayne'a podsumowując wspólne przeżycia i to jak wiele pytań pozostawiły te wydarzenia.

W "Przypinka, Część IV" pojawiają się:[]

Głowne postacie:

Postacie Poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

Lokacje:

Przedmioty:

Advertisement