DC Wiki
Advertisement

W alternatywnej linii czasu Flashpoint, złodziej Joe Chill zabił młodego Bruce'a Wayne'a, a nie jego rodziców. W rezultacie Thomas Wayne chciał, aby zemsta została podjęta pod płaszczem Batmana, ale w przeciwieństwie do swojego syna jest znacznie bardziej bezwzględny w swoich działaniach, ponieważ chętnie zabija każdego przestępcę, który stanie mu na drodze.

Historia[]

Przypinka[]

Kiedy Bruce Wayne i Barry Allen zaczęli badać tajemniczą przypinkę, która pojawiła się w Batjaskini po powrocie Wally'ego Westa, użyli Kosmicznej Bieżni do śledzenia promieniowania pochodzącego z przycisku, który przeniósł ich do wszechświata Flashpoint, do Batjaskini Thomasa Wayne'a. Wayne zaatakował Flasha, ponieważ uważał, że ta dwójka nie była prawdziwa i była sztuczką. Barry'emu udaje się przekonać Thomasa, że ​​są prawdziwi. Barry jest zdezorientowany tym, że są w Flashpoincie i zdaje sobie sprawę, że ktoś utrzymywał oś czasu Flashpoint na miejscu, podczas gdy powinna zostać przywrócona po tym, jak Barry ją opuścił. Wkrótce potem cała trójka zostaje zaatakowana przez żołnierzy Amazonii i Atlantydy. Thomas i Bruce powstrzymują ich, podczas gdy Barry odbudowuje bieżnię, aby mogli uciec.

Po naprawie bieżni Barry uświadamia sobie, że świat Flashpoint zaczyna być wymazywany z istnienia. Barry i Bruce wsiadają na bieżnię, prosząc Thomasa, aby poszedł z nimi, chociaż Thomas odmawia, mówiąc Bruce'owi, że powinien przestać być Batmanem, znaleźć szczęście i skupić się na byciu ojcem dla syna. Niedługo potem Barry i Bruce odchodzą, a Thomas zostaje wymazany z istnienia wraz z osią czasu Flashpoint.[1]

Advertisement