DC Wiki
Advertisement

Titans: A Judas Amon Us- Historia napisana przez Dana Abnetta. Czwarty tom szóstego wydania serii Titans. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Omen odwiedza Psimona w więzieniu, aby dowiedzieć się, gdzie ukrył wspomnienia Karen. Psimon grzebie w jej wspomnieniach widząc rozterki miłosne między tytanami, twierdzi, że drużyna się rozpadnie i Omen jest tego ostrzeżeniem, musi sięgnąć w głąb swoich wspomnień. Omen widzi, że ktoś z drużyny zdradzi resztę.

Napięcie w drużynie rośnie kiedy wychodzi na jaw, że ktoś dostarcza informacje o nich do H.I.V.E. Nightwing przynosi urządzenie z czasów Spyral, które pomoże im wyjaśnić, kto jest zdrajcą, zdrajcą okazuje się być Nightwing. Dick tłumaczy, że był zdrajcą wbrew swojej woli i dowiedział się o tym w chwili wykrycia przez urządzenie. Drużyna zostaje zaatakowana przez Mister Twistera, który opętał Gnarrka i Mala. W wyniku walki Dick zostaje przebity ostrzem, ale Wally dzięki mocy prędkości dokonuje przeskoku w czasie i ratuje Nightwinga, ale jego serce nie wytrzymuje tego i Wally umiera. Pojawia się osoba odpowiedzialna za wszystko, jest to Troia, która okazuje się być Donną z przyszłości, nieśmiertelną, pogrążoną w smutku przez doświadczenie śmierci każdego z tytanów. Przybyła do przeszłości, aby Donna nie doświadczyła tego bólu i zabić jej przyjaciół już teraz. Kid Flash wyczuł śmierć Wally'ego i przybył na miejsce zdarzenia i widząc martwego Flasha, wyczuł w nim resztkę Speed Force. Dzięki swojej mocy Kid Flash wyzwala moc prędkości w Wallym i ten wraca do życia. Cała drużyna tytanów połączonymi siłami pokonuje Troie.

Zeszyty[]

  • Titans (Volume 3) #12 (Bad Omen)
  • Titans (Volume 3) #13 (End Game)
  • Titans (Volume 3) #14 (The Tempest's Vow)
  • Titans (Volume 3) #15 (Double Agent)
  • Titans (Volume 3) #16 (The World Stops)
  • Titans (Volume 3) #17 (The Fall of Troy, Part 1)
Advertisement