DC Wiki
Advertisement

Titans: The Spark- Historia napisana przez Dana Abnetta. Siódmy tom trzeciego wydania serii Titans. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Steel poczuła się nieco zdemoralizowana po podjęciu awaryjnej decyzji o boomie, a plan się nie powiódł, pozostawiając ich samych w całej galaktyce do czasu, aż Green Lantern Kyle Rayner odnajdzie ich sygnał alarmowy. W tym czasie świat nawiedził poważny incydent na Atlantydzie; Natasza czuła się winna, wierząc, że gdyby nie popełniła błędu, Tytani mogliby pomóc ratować życie.

Po powrocie na Ziemię, Garfield został wykorzystany jako medium aby przekazać Tytanom informację, że Blood Church planuje dostać się do Unearth aby zdobyć moc Ściany Źródła. Za kultem stoi traz Mother Blood, która zyskała moce i połączyła się z The Red. Planuje teraz dostać się do Unearth i wykorzystać Kyle'a oraz Steel do zdobycia mocy Źródła. Tytani dostają się do fantastycznej krainy stworzonej przez wyobraźnię Ernesta. Ernest próbuje powstrzymać Mother Blood jako twórca krainy, ale zostaje zdradzony przez Travesty. Ten jednak oszukuje Matkę i uwalnia duszę Raven, która po odzyskaniu duszy pokonuje Matkę i wysyła ją do Bleed, gdzie zostaje uwięziona.

Zeszyty[]

  • Titans (Volume 3) #29 (Marooned, Part One)
  • Titans (Volume 3) #30 (Marooned, Part Two)
  • Titans (Volume 3) #31 (The Other Side)
  • Titans (Volume 3) #32 (Last Rites)
  • Titans (Volume 3) #33 (Into the Bleed, Part One)
  • Titans (Volume 3) #34 (Into the Bleed, Part Two)
  • Titans (Volume 3) #35 (Into the Bleed, Part Three)
  • Titans (Volume 3) #36 (Into the Bleed, Finale)
Advertisement