DC Wiki
Advertisement

Titans: Made in Manhattan- Historia napisana przez Dana Abnetta. Pierwszy tom szóstego wydania serii Titans. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Roy, Donna oraz Wally zapobiegają atakowi w Manhattanie, po pokonaniu przeciwnika dochodzi do kłótni o wyrządzone szkody. Rozmowę przerywa pojawienie się Supermana, który przybył z pomocą, ale widząc, że problem został zażegnany odlatuje mówiąc Wally'emu, że miło znów go widzieć. Po tych słowach Wally ze zdziwieniem biegnie za Supermanem. W między czasie Nightwing, Tempest i Omen omawiają z panią Cendali rozpoczęcie działalności Tytanów na Manhattanie i ulokowanie swojej bazy w mieście. Prezentują jej swój podziemny hangar z niewidzialnym odrzutowcem, czemu nie może się nadziwić. Wally dogania Supermana i prosi o odpowiedzi, jakim cudem go pamięta, przecież nikt nie pamięta o jego istnieniu w tym świecie. Superman odpowiada, że rozumie go bardzo dobrze, w końcu sam został umieszczony w nie swoim świecie. Zdradza mu swój sekret o posiadanej rodzinie i wspomina życie, jakie miał Wally wcześniej. Clark wzbudza w Wallym pewność siebie, ponieważ wierzy, że skoro potrafi prześcignąć Supermana, jest w stanie odzyskać utraconych bliskich, którzy go nie pamiętają. Następnie proponuje Wally'emu rewanż i oboje ruszają przed siebie. Czekając na powrót Wally'ego Donna i Roy przesiadują w pobliskiej knajpie, zastanawiając się, skąd ich przeciwnik zdobył super moce, co skłania Donnę do refleksji nad tym skąd ona ma swoje moce, kim jest i jaka jest jej przeszłość. Roy proponuje jej porozmawiać ze swoją matką, która pewnie ukrywa to z jakiego powodu.

Karen i Malcolm spotykają się w budynku, w którym zajmują się usuwanie super mocy, Mal wyjawia, że potajemnie usunął już swoje super moce, ale jeśli Karen nie jest na to gotowa, zaakceptuje to. Następnie zostają przywitani przez Petera Simona. Donna przegląda swoje stare rzeczy, wspominając, jak pasjonowała się robieniem zdjęć. Roy powraca do tematu jej przeszłości, ale Donna nie zamierza do tego wracać, póki co. Wally dzwoni do Lindy proponując wizytę w Keystone, ale Linda ma wiele pracy i odwleka to w czasie. Kiedy zjawia się Dick Wally zwierza mu się, że ma obawy co do uczuć, jakie Linda ma wobec niego. Karen schodzi z Simonem do dalszej części placówki, gdzie Peter Simon tłumaczy, jak zamierzają pomóc jej kontrolować swoje moce, proponuje jej zrobić testy na miejscu i przymierzyć specjalny skafander. Malcolm, siedząc w poczekalni, zauważa, jak do lady podchodzi mężczyzna, to Mammoth, złe wspomnienia od razu wracają i ze strachu wybiega z budynku. Lilith wyczuwa panikę Malcolma i Tytani zjawiają się z pomocą. Malcolm opowiada im, co się właśnie wydarzyło, ale kiedy cała drużyna wchodzi do środka, widzą Karen w stroju, która sprawnie posługuje się swoimi mocami.

Nightwing tłumaczy Karen kim są członkowie Fearsome Five i jak Mammoth nie tak dawno pobił jej męża. Psimon zapewnia, że ich przestępcza droga to już przeszłość i że zmienili się, teraz ich celem jest wykorzystywanie mocy, aby pomagać ludziom takim jak Karen. Karen nie ma ochoty tego słuchać i cała drużyna wychodzi.Tytani nagradzają się w sprawie złoczyńców, którzy twierdzą, że zeszli ze złej ścieżki. Roy opowiada drużynie o swojej walce z nałogiem, o tym jak ostatecznie udało mu się pokonać uzależnienie i każdy ma szansę na odkupienie, jednak nikomu nie przychodzi to tak szybko. Wally proponuję Dickowi mały zwiad tej nocy.Wally wyłącza wszystkie zabezpieczenia i razem z Nightwingiem włamują się do placówki, w środku znajdują wysokiej klasy sprzęt wojskowy. Nightwing włamuje się do bazy danych komputera, gdzie znajduje listę kilkunastu tysięcy nazwisk. Wally szybko przegląda nazwiska i znajduje pośród nich nazwisko faceta, z którym walczyli dzisiaj rano, zastanawiają się, czy to możliwe, aby Fearsome Five handlowało super mocami.W mieszkaniu Donna martwi się nieobecnością Dicka i Wally ego, postanawia przygotować się na najgorszy scenariusz.Kontynuując badanie placówki Nightwing i Flash zostają zaatakowani przez Mammotha, który wciąż ma swoje moce mimo zapewnień, że postanowił je oddać.Karen wymyka się z mieszkania w kombinezonie, ruszając na pomoc tytanom.

Wally i Dick zostają schwytani i u więzieni, Fearsome five zamierza wydobyć z nich ich umiejętności i sprzedać na czarnym rynku. Następnie planują zająć się resztą tytanów, ale ci niespodziewanie wdzierają się do budynku i atakują przeciwników. Każdy z bohaterów musi zmierzyć się ze swoim przeciwnikiem, niestety tytani zostają przytłoczeni przez złoczyńców. Na pomoc wtedy zjawia się Karen, w gniewie atakując piątkę złoczyńców.Karen wykorzystując skafander, atakuje przeciwników i eliminuje ich jeden po drugim, jednak Psimon atakuje jej mózg i zabiera z niego najważniejsze wspomnienie. Wtedy Lilith ogłusza go pięścią, na pomoc przychodzi również Mal zmartwiony co się dzieje z jego żona, ale ta w ogóle go nie pamięta.Po zbadaniu w wieży tytanów Lilith stwierdza ze Psimon zabrał cząstkę Karen dlatego nie pamięta ani swojego męża, ani dziecka, drużyna podejrzewa, że ta cząstka może być wartościowa dla kogoś, dla kogo Psimon pracuje. Wally i Dick wspólnie przeszukują listę nazwisk zabrana z placówki, podejrzewają, że zamieszane jest w to H.I.V.E.  

Zeszyty:[]

Advertisement