DC Wiki
Advertisement

The Lazarus Contract - Crossover serii Deathstroke, Titans oraz Teen Titans.

Streszczenie[]

Slade porywa Wally'ego Westa, aby wydobyć z niego moc prędkości, dodatkowo podstępem porywa drugiego Wally'ego. Grypa Tytanów oraz Nastoletnich Tytanów szybko orientuje się z braku członów swojej drużyny i ruszają ich śladem, niestety kiedy odnajdują porwanych przyjaciół okazuje się, że zmanipulowany Wally oddał Slade'owi swoje moce, aby ten mógł udać się w przeszłość ocalić swojego syna. Deathstroke wyrusza w przeszłość, chcąc uratować Granta, za nim rusza starszy Wally, próbując go powstrzymać przed zmienianiem linii czasu. Slade ostatecznie znajduje Granta i próbuje odsunąć go od H.I.V.E gdzie wstrzyknęli mu toksynę zapewniającą mu moce, ale jednocześnie zabijając go od środka. Wally przenosi drużynę w przeszłość, gdzie spotykają młodsze wersje siebie, wtedy Damian jednym uderzeniem zatrzymuje młodszą wersję Wally'ego Westa, wskutek tego moce Deathstroke'a zostają zakłócone i powraca on do czasów obecnych. Dick zaczyna reanimować Wally'ego i udaje mu się przywrócić działanie jego serca, co powoduje również przywrócenie mocy Slade'owi, ten wściekły ponownie chce wyruszyć w przeszłość i osiąga taką prędkość, że fizycznie wkroczył do Speed Force. Tytani uważają to za swoje zwycięstwo, ponieważ wiedzą, że stamtąd nie ma powrotu, ale młody Wally uważa, że powinni go uratować jeżeli chcą być bohaterami i rusza za Sladem. Wally nie może go tak zostawić, więc prosi przyjaciół o pomoc, Jericho przejmuje łączy świadomość Wally'ego z resztą drużyny, aby zapewnić mu powrót ze Speed Force. Udaje im się zarówno wrócić jak i uratować Slade'a. Deathstroke po powrocie mówi, że pobyt w Speed Force odmienił go i zrzuca maskę, ogłaszając koniec jego kariery zabójcy. Po wszystkim Damian wyrzuca młodego Wally'ego z drużyny za to, że oddał moce przestępcy. Natomiast starszy Wally ma problemy zdrowotne, okazuje się, że przez cios Damiana nosi teraz rozrusznik serca i używanie mocy prędkości może doprowadzić go do śmierci.

Zeszyty[]

  • Titans (Volume 3) #11
  • Teen Titans (Volume 6) #8
  • Deathstroke (Volume 4) #19
  • Teen Titans: The Lazarus Contract Special #1
  • Deathstroke (Volume 4) #20
Advertisement