DC Wiki
Advertisement

Tytani - składają się z byłych członków Teen Titans, pierwotnie zostali zebrani przez Nightwinga, aby zbadać przyczynę ich wymazanych wspomnień dotyczących ich wspólnej działalności. Grupa została później zreformowana przez niedawno przywróconego Wally'ego Westa, aby zbadać nowo odkryte zmiany w historii ich wszechświata.

Historia[]

Titans Hunt[]

Podczas misji dla Spyral, Dick Grayson badał miasto, w którym zauważył różne znaki, które skłoniły go do myślenia o Teen Titans. W końcu spotyka się z kilkoma byłymi kolegami z drużyny, gdzie dowiaduje się od Lilith Clay, że cała pamięć o oryginalnych Tytanach została wymazana przez Lilith, aby chronić drużynę przed złym demonem zwanym Panem Twisterem. Zespół reformuje się, aby ostatecznie raz na zawsze pokonać pana Twistera.

The Return of Wally West[]

Osobny artykuł: DC Odrodzenie

Po tym, jak Wally West uciekł ze Speed ​​Force po długim uwiezięniu, zaczął szukać Tytanów, aby poinformować ich o tym, jak międzywymiarowy demon ukradł dziesięć lat z całego ich życia. Odkąd Wally został wymazany z czasu przez Abra Kadabrę, żaden z Tytanów nie rozpoznał ani nie pamiętał Wally'ego, dopóki Wally nie wszedł z nimi w fizyczny kontakt, „wstrząsając” ich wspomnienia z powrotem do życia. Po tym, jak wszyscy Tytani przypomnieli go sobie, postanowili ponownie zjednoczyć się jako zespół, aby zbadać sprawę ich skradzionych wspomnień.

Podczas gdy Tytani kontynuują poszukiwania przyczyn utraconych wspomnień, Wally siada z Lilith, aby mogła przeczytać jego wspomnienia i odkryć wszystko, co mógł nieświadomie wiedzieć. Nie znalazła niczego pomocnego, ale stwierdziła, że ​​myślał o Lindzie Park. Po tym wydarzeniu otrzymała fale psioniczne, które poinformowały ją o Abra Kadabrze. Następnie w Keystone City Kadabra tworzy złe wersje Tytanów. Kiedy przybyli prawdziwi Tytani, rozpoczynają walkę z sobowtórami. Kadabra i jego sobowtóry Tytanów wycofują się. Wally udaje się do Lindy, aby spróbować zacząć wszystko od nowa, ale zostaje ona porwana przez Kadabrę.

Kiedy Tytani ponownie spotykają się z Wallym, wstrząśniętego faktem, że znowu naraża swoich bliskich na niebezpieczeństwo, podzielili się na trzy grupy, aby wytropić sobowtóry. Wszyscy walczą z sobowtórami w trzech różnych miejscach, podczas gdy Linda jest o minutę od śmierci. Wally pokonuje fałszywego Kid Flasha, tylko po to, by stawić czoła Abra Kadabrze, który informuje go, że wszyscy Tytani i Linda Park są sekundy od śmierci i znajdują się w czterech zupełnie różnych lokalizacjach. Wally będzie musiał przebiec ponad 7000 mil, aby ich wszystkich uratować. Jednak to wszystko jest częścią planu Kadabry, by wysłać Wally'ego z powrotem do Speed ​​Force. Wally ratuje ich wszystkich, ale przegrywa ze Speed ​​Force.

Podczas walki Omen przeszukuje umysł Kadabry, odkrywając jego cel: niekończące się brawa. Wally zostaje przywrócony dzieki jego przyjaźni z Tytanami i pokonuje Kadabrę, wrzucając go w strumień czasu. To tutaj Deathstroke odkrywa istnienie Wally'ego Westa.

Made in Manhattan[]

Osobny Artykuł: Titans: Made in Manhattan

Tytani mierzą się tym razem z grupą przestępców znanych jako Fearsome Five. Początkowo pozorują oni dobre zamiary, ale po głębszym przyjrzeniu się ich działaniom Tytani odkrywają że tak naprawdę grupa handluje super mocami. Wspólnie postanawiają powstrzymać przestępców i udaje im się to z pomocą Karen Beecher, która opanowała swoje moce dzięki specjalnemu skafandrowi.

The Lazarus Contract[]

Slade porywa Wally'ego Westa, aby wydobyć z niego moc prędkości, dodatkowo podstępem porywa drugiego Wally'ego. Grypa Tytanów oraz Nastoletnich Tytanów szybko orientuje się z braku członów swojej drużyny i ruszają ich śladem, niestety kiedy odnajdują porwanych przyjaciół okazuje się, że zmanipulowany Wally oddał Slade'owi swoje moce, aby ten mógł udać się w przeszłość ocalić swojego syna. Deathstroke wyrusza w przeszłość, chcąc uratować Granta, za nim rusza starszy Wally, próbując go powstrzymać przed zmienianiem linii czasu. Slade ostatecznie znajduje Granta i próbuje odsunąć go od H.I.V.E gdzie wstrzyknęli mu toksynę zapewniającą mu moce, ale jednocześnie zabijając go od środka. Wally przenosi drużynę w przeszłość, gdzie spotykają młodsze wersje siebie, wtedy Damian jednym uderzeniem zatrzymuje młodszą wersję Wally'ego Westa, wskutek tego moce Deathstroke'a zostają zakłócone i powraca on do czasów obecnych. Dick zaczyna reanimować Wally'ego i udaje mu się przywrócić działanie jego serca, co powoduje również przywrócenie mocy Slade'owi, ten wściekły ponownie chce wyruszyć w przeszłość i osiąga taką prędkość, że fizycznie wkroczył do Speed Force. Tytani uważają to za swoje zwycięstwo, ponieważ wiedzą, że stamtąd nie ma powrotu, ale młody Wally uważa, że powinni go uratować jeżeli chcą być bohaterami i rusza za Sladem. Wally nie może go tak zostawić, więc prosi przyjaciół o pomoc, Jericho przejmuje łączy świadomość Wally'ego z resztą drużyny, aby zapewnić mu powrót ze Speed Force. Udaje im się zarówno wrócić jak i uratować Slade'a. Deathstroke po powrocie mówi, że pobyt w Speed Force odmienił go i zrzuca maskę, ogłaszając koniec jego kariery zabójcy. Po wszystkim Damian wyrzuca młodego Wally'ego z drużyny za to, że oddał moce przestępcy. Natomiast starszy Wally ma problemy zdrowotne, okazuje się, że przez cios Damiana nosi teraz rozrusznik serca i używanie mocy prędkości może doprowadzić go do śmierci.

A Judas Among Us[]

Omen odwiedza Psimona w więzieniu, aby dowiedzieć się, gdzie ukrył wspomnienia Karen. Psimon grzebie w jej wspomnieniach widząc rozterki miłosne między tytanami, twierdzi, że drużyna się rozpadnie i Omen jest tego ostrzeżeniem, musi sięgnąć w głąb swoich wspomnień. Omen widzi, że ktoś z drużyny zdradzi resztę.

Napięcie w drużynie rośnie kiedy wychodzi na jaw, że ktoś dostarcza informacje o nich do H.I.V.E. Nightwing przynosi urządzenie z czasów Spyral, które pomoże im wyjaśnić, kto jest zdrajcą, zdrajcą okazuje się być Nightwing. Dick tłumaczy, że był zdrajcą wbrew swojej woli i dowiedział się o tym w chwili wykrycia przez urządzenie. Drużyna zostaje zaatakowana przez Mister Twistera, który opętał Gnarrka i Mala. W wyniku walki Dick zostaje przebity ostrzem, ale Wally dzięki mocy prędkości dokonuje przeskoku w czasie i ratuje Nightwinga, ale jego serce nie wytrzymuje tego i Wally umiera. Pojawia się osoba odpowiedzialna za wszystko, jest to Troia, która okazuje się być Donną z przyszłości, nieśmiertelną, pogrążoną w smutku przez doświadczenie śmierci każdego z tytanów. Przybyła do przeszłości, aby Donna nie doświadczyła tego bólu i zabić jej przyjaciół już teraz. Kid Flash wyczuł śmierć Wally'ego i przybył na miejsce zdarzenia i widząc martwego Flasha, wyczuł w nim resztkę Speed Force. Dzięki swojej mocy Kid Flash wyzwala moc prędkości w Wallym i ten wraca do życia. Cała drużyna tytanów połączonymi siłami pokonuje Troie.

Titans Apart[]

Liga Sprawiedliwości krytykuje niedawną bitwę Tytanów z Troią. Zmuszają ich do ustąpienia i umieszczają Donnę w areszcie domowym do odwołania. Tytani idą własnymi drogami, ale Roy natrafia na Cheshire i tajną operację narkotykową potajemnie prowadzoną przez Braina i Monsieur Mallah. Jednak reszta Tytanów i Ligi nie widzi żadnego dowodu na taką operację, pozostawiając Roya z wzięciem spraw w swoje ręce. Ostatecznie Donna ma dośc bezczynności i opuszcza Strażnicę Ligi aby pomóc reszcie drużyny. Roy, Donna, Dick oraz Wally wspólnie pokonują Braina z małą pomocą Mallaha.

Advertisement