DC Wiki
Advertisement

Titans (Wydanie III) #10 - Dziesiąty numer trzeciego wydania serii Titans. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Titans: Made in Manhattan.

Streszczenie[]

Wally i Dick zostają schwytani i u więzieni, Fearsome five zamierza wydobyć z nich ich umiejętności i sprzedać na czarnym rynku. Następnie planują zająć się resztą tytanów, ale ci niespodziewanie wdzierają się do budynku i atakują przeciwników. Każdy z bohaterów musi zmierzyć się ze swoim przeciwnikiem, niestety tytani zostają przytłoczeni przez złoczyńców. Na pomoc wtedy zjawia się Karen, w gniewie atakując piątkę złoczyńców.

Karen wykorzystując skafander, atakuje przeciwników i eliminuje ich jeden po drugim, jednak Psimon atakuje jej mózg i zabiera z niego najważniejsze wspomnienie. Wtedy Lilith ogłusza go pięścią, na pomoc przychodzi również Mal zmartwiony co się dzieje z jego żona, ale ta w ogóle go nie pamięta.

Po zbadaniu w wieży tytanów Lilith stwierdza ze Psimon zabrał cząstkę Karen dlatego nie pamięta ani swojego męża, ani dziecka, drużyna podejrzewa, że ta cząstka może być wartościowa dla kogoś, dla kogo Psimon pracuje. Wally i Dick wspólnie przeszukują listę nazwisk zabrana z placówki, podejrzewają, że zamieszane jest w to H.I.V.E.  

W "Made in Manhattan, Finale: Powerless" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Złoczyńcy:

  • Fearsome Five
    • Gizmo
    • Jinx
    • Mammoth
    • Psimon
    • Shimmer

Pozostali:

  • Batman (Wspomniany)
  • Grant Wilson (Wspomniany)
  • H.I.V.E. (Wspomniany)

Lokacje:

  • New York City
    • Manhattan
      • Meta Solutions
      • Titans Tower I
Advertisement