DC Wiki
Advertisement

Titans (Wydanie III) #8 - Ósmy numer trzeciego wydania serii Titans. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Titans: Made in Manhattan.

Streszczenie[]

Karen i Malcolm spotykają się w budynku, w którym zajmują się usuwanie super mocy, Mal wyjawia, że potajemnie usunął już swoje super moce, ale jeśli Karen nie jest na to gotowa, zaakceptuje to. Następnie zostają przywitani przez Petera Simona.

Donna przegląda swoje stare rzeczy, wspominając, jak pasjonowała się robieniem zdjęć. Roy powraca do tematu jej przeszłości, ale Donna nie zamierza do tego wracać, póki co.

Wally dzwoni do Lindy proponując wizytę w Keystone, ale Linda ma wiele pracy i odwleka to w czasie. Kiedy zjawia się Dick Wally zwierza mu się, że ma obawy co do uczuć, jakie Linda ma wobec niego.

Karen schodzi z Simonem do dalszej części placówki, gdzie Peter Simon tłumaczy, jak zamierzają pomóc jej kontrolować swoje moce, proponuje jej zrobić testy na miejscu i przymierzyć specjalny skafander. Malcolm, siedząc w poczekalni, zauważa, jak do lady podchodzi mężczyzna, to Mammoth, złe wspomnienia od razu wracają i ze strachu wybiega z budynku.

Lilith wyczuwa panikę Malcolma i Tytani zjawiają się z pomocą. Malcolm opowiada im, co się właśnie wydarzyło, ale kiedy cała drużyna wchodzi do środka, widzą Karen w stroju, która sprawnie posługuje się swoimi mocami.

W "Made in Manhattan, Part One: To Bee or Not to Bee" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

  • Mal Duncan

Złoczyńcy:

  • Fearsome Five
    • Gizmo (Cameo)
    • Jinx (Cameo)
    • Mammoth
    • Psimon
    • Shimmer (Cameo)
  • H.I.V.E. (Wspomnienia)

Pozostali:

  • Linda Park (Na Ekranie
  • Teen Titans (Wspomnienia)
  • Batman (Wspomniany)
  • Justice League (Wspomniany)
  • Mister Twister (Wspomniany)
  • Presence (Wspomniany)
  • Superman (Wspomniany)

Lokacje:

  • Manila (Wspomnienia)
  • Keystone City (Na Ekranie)
  • New York City
    • Manhattan
      • Meta Solutions
      • Titans Tower I
Advertisement