DC Wiki
Advertisement

Titans (Wydanie III) #9 - Dziewiąty numer trzeciego wydania serii Titans. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Titans: Made in Manhattan.

Streszczenie[]

Nightwing tłumaczy Karen kim są członkowie Fearsome Five i jak Mammoth nie tak dawno pobił jej męża. Psimon zapewnia, że ich przestępcza droga to już przeszłość i że zmienili się, teraz ich celem jest wykorzystywanie mocy, aby pomagać ludziom takim jak Karen. Karen nie ma ochoty tego słuchać i cała drużyna wychodzi.

Tytani nagradzają się w sprawie złoczyńców, którzy twierdzą, że zeszli ze złej ścieżki. Roy opowiada drużynie o swojej walce z nałogiem, o tym jak ostatecznie udało mu się pokonać uzależnienie i każdy ma szansę na odkupienie, jednak nikomu nie przychodzi to tak szybko. Wally proponuję Dickowi mały zwiad tej nocy.

Wally wyłącza wszystkie zabezpieczenia i razem z Nightwingiem włamują się do placówki, w środku znajdują wysokiej klasy sprzęt wojskowy. Nightwing włamuje się do bazy danych komputera, gdzie znajduje listę kilkunastu tysięcy nazwisk. Wally szybko przegląda nazwiska i znajduje pośród nich nazwisko faceta, z którym walczyli dzisiaj rano, zastanawiają się, czy to możliwe, aby Fearsome Five handlowało super mocami.

W mieszkaniu Donna martwi się nieobecnością Dicka i Wally ego, postanawia przygotować się na najgorszy scenariusz.

Kontynuując badanie placówki Nightwing i Flash zostają zaatakowani przez Mammotha, który wciąż ma swoje moce mimo zapewnień, że postanowił je oddać.

Karen wymyka się z mieszkania w kombinezonie, ruszając na pomoc tytanom.

W "Made in Manhattan, Part Two: Buzz Kill" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

  • Mal Duncan

Złoczyńcy:

  • Fearsome Five
    • Gizmo
    • Jinx
    • Mammoth
    • Psimon
    • Shimmer
  • Church of Blood

Pozostali:

Lokacje:

  • New York City
    • Manhattan
      • Meta Solutions
      • Titans Tower I
Advertisement