DC Wiki
Advertisement

Rok Pierwszy - Historia napisana przez Grega Ruckę. Czwarty tom piątego wydania serii Wonder Woman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Isadore Cale ogląda obraz w muzeum, wtedy obok niej zjawiają się Fobos i Dejmos, po krótkiej rozmowie wykradają duszę dziewczynki i ta zostaje bez twarzy. Veronica Cale ma problemy z projektem Cyberwalker, na dodatek dowiaduje się o wypadku swojej córki Izzy. W jej biurze zjawiają się Bliźniacy i obiecują wyleczyć jej córkę jeśli wyciągnie z Wonder Woman informacje o położeniu Themysciry. Veronica musi dokończyć projekt Cyberwalker, żeby przejąć umysł Diany. Cale wrzuca niewinnego człowieka do klatki chimery, aby Wonder Woman przyleciała ją uratować, wtedy wpada w pułapkę i przyjaciółka Veroniki, Adrianna przejmuje umysł Diany, niestety dochodzi do wypadku i Adrianna ginie podczas korzystania z urządzenia.

Veronica próbuje przywrócić do życia Adriannę jako sztuczną inteligencję, udaje jej się i jej odrodzona przyjaciółka przyjmuje pseudonim Doctor Cyber. Diana próbuje przekonać Barbarę, aby nie leciała na poszukiwania boga Urzkartagi, ale Barbara jest zafascynowana wszelkimi mitami i nie może odpuścić. Wyprawę Barbary w całości finansuje Veronica, twierdząc, że jest zafascynowana mitami. Na pożegnanie, Diana daje swojej przyjaciółce zegarek z nadajnikiem, aby mogła ją wezwać w razie kłopotów, niestety Doctor Cyber zhakowała urządzenie, aby zakłócić sygnał, a następnie stwarzała wypadki, żeby zająć Dianę, żeby nie szukała Barbary. Kiedy Diana w końcu wyruszyła na poszukiwania przyjaciółki, znalazła jedynie zniszczony zegarek a na miejscu czekała na nią przyjaciółka przemieniona w gepardzice, obwiniając Diane, że ją okłamała i nie przyszła po nią kiedy jej potrzebowała.

Zeszyty[]

  • Wonder Woman (Volume 5) #16 (Godwatch, Part 1)
  • Wonder Woman Annual (Volume 5) #1
  • Wonder Woman (Volume 5) #24 (Godwatch, Epilogue)
Advertisement