DC Wiki
Advertisement

Kłamstwa - Historia napisana przez Grega Ruckę. Pierwszy tom piątego wydania serii Wonder Woman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Wonder Woman udaje się do dżungli w poszukiwaniu Cheetah, pragnie prosić ją o pomoc w odnalezieniu drogi do Themysciry, ponieważ nie może wrócić do domu. Na miejscu znajduje się również grupa Steve'a Trevora, który ma za zadanie powstrzymać niejakiego Cadulo przed porywaniem ludzi. Cheetah zgadza się pomóc Dianie pod warunkiem, że ta pomoże jej zdjąć z niej klątwę i zabić złego boga Urzkartagę. Steve zostaje pojmany przez Cadulo, który ma w planie wykorzystać jego ciało jako naczynie dla Urzkartagi. Na ratunek przybywa mu Wonder Woman, uwalnia ona porwane dziewczyny i przekonuje je, że nie należą one do Urzkartagi, ale są jego strażniczkami. Wraz z dziewczynami stają dookoła złego boga trzymając w ręce Lasso Prawdy, dzięki czemu udaje im się powstrzymać Urzkartagę, co za tym idzie, zostaje również zdjęta klątwa nałożona na Barbarę Ann. Drużyna wraca bezpiecznie po udanej misji.

Po powrocie Barbara Ann pomaga wraz Ettą Candy, znaleźć drogę na Themyscirę. Udaje im się znaleźć punkt, w którym zasłona między wymiarami jest słabsza i tam udaje się Diana ze Steve'em. Na miejscu wita ich matka Diany, Hippolyta. Jednak coś jest nie w porządku, wszystko wydaje się zupełnie inne, do Diany zaczynają wracać wspomnienia, okazuje się, że tak naprawdę nigdy nie wróciła do domu, a wszystkie jej wspomnienia są fałszywe.

Zeszyty[]

Advertisement