DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman: The Enemy of Both Sides to dziesiąty tom serii Wonder Woman DC Rebirth.

Streszczenie[]

The Just War[]

W podziemnym więzieniu Ares ginie z rąk Grail, doprowadza to do tajemniczego pojawienia się mitycznych postaci w świecie ludzi.

Diana dowiaduje się o zaginięciu Steve'a i rusza na poszukiwania mimo sprzeciwów Etty. Wplątuje się w sam środek konfliktu zbrojnego, za którym jak się okazuje, stoi Ares. Bóg Wojny odrodził się po śmierci i postanowił naprawić swoje dawne uczynki, dążąc do sprawiedliwości, jednak czyni to poprzez mord postronnych ludzi, którzy opowiedzieli się po złej stronie. Wonder Woman próbuje powstrzymać Aresa, ale ten tylko w złości jeszcze bardziej postanawia dążyć do sprawiedliwości swoimi metodami.

Tymczasem Steve jest uwięziony przez Satyra, Minotaura i Pegaza, którzy w tajemniczy sposób znaleźli się w tym świecie i zaprowadzają go do swojej pani, Afrodyty. Bogini Miłości pomaga przemówić Aresowi do rozsądku, który wyrusza na poszukiwania Ateny, tymczasem Afrodyta zamieszkuje z Dianą i Steve’em.

The Grudge[]

Veronica Cale wysyła Nemesis do walki z Wonder Woman, oskarżając ją później o atakowanie jej pracownicy. Przekazuje Dianie informacje, że Themyscira prawdopodobnie została zniszczona wraz z całą Sferą Bogów, w wyniku śmierci Aresa. Cale obwinia teraz Dianę o śmierć córki na Rajskiej Wyspie. Diana z płaczem odchodzi w samotności, postanawia odnaleźć jaskinię Nemesis, aby dowiedzieć się więcej. Po krótkiej walce z Nemesis orientuje się, że do Nemesis kontroluje Cale, a nie odwrotnie. Diana odwiedza Veronicę, aby ją o tym poinformować i zaoferować pomoc w odnalezieniu córki.

Zeszyty[]

  • Wonder Woman (Volume 5) #58 (The Just War, Part I)
  • Wonder Woman (Volume 5) #59 (The Just War, Part II)
  • Wonder Woman (Volume 5) #60 (The Just War, Part III)
  • Wonder Woman (Volume 5) #61 (The Just War, Part IV)
  • Wonder Woman (Volume 5) #62 (The Just War, Finale)
  • Wonder Woman (Volume 5) #63 (The New World)
  • Wonder Woman (Volume 5) #64 (The Grudge)
  • Wonder Woman (Volume 5) #65 (The Grudge, Part 2)
Advertisement