DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #1 - Pierwszy numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Kłamstwa.

Streszczenie[]

Las deszczowy Banakane, region Dkarango, Bwunda[]

Wonder Woman, poszukując Cheetah, przemierza dżunglę, a za nią czają się tubylcy.

Idąc dalej, natrafia na dość makabryczny ołtarz, złożony z kości różnych zwierząt, za nią wciąż podążają dziwaczne humanoidalne postacie z świecącymi czerwonymi oczami i długimi pazurami.

Diana dotarła do skalistego szczytu wypełnionego dziesiątkami hybryd człowieka/hieny i poprosiła ich „boginię” o pomoc, zmuszając ich do ataku. Walcząc z falą stworów, wzywała Cheetah, aby się pokazała, kiedy ta w końcu sie pojawiła, Wonder Woman błagała ją, by pomogła jej znaleźć drogę do domu, na wyspę Themyscirę.

Wartownia, Langley, Wirginia[]

Przybywszy do sekretnej jednostki A.R.G.U.S. , komandor Etta Candy została poinformowana przez swojego asystenta o lokalizacji zespołu odpowiedzialnego za zlokalizowanie i schwytanie pułkownika Cadulo, afrykańskiego wodza z Bwundy. W pokoju kontrolnym Etta poprosiła o wizualizację siedziby Cadulo i skontaktowała się z liderem zespołu, znanym jako Steve Trevor, który był pod ostrzałem. Cadulo wiedząc, że nadchodzą nie pozwolił im się do niego dostać, Etta nakazała Steve'owi dotrzeć do celu przed wrogiem.

Etta, otrzymując potwierdzenie, że Wonder Woman zinfiltrowała terytorium Bwundan kilka godzin wcześniej, zapytała go, czy nie ujawnił Dianie żadnych informacji o trwającej operacji, biorąc pod uwagę ich przeszłość.

Steve przybył do wioski niedawno najechanej przez ludzi Cadulo, on i jego zespół zapytali starszego o atak, dowiadując się, że Cadulo porwał wszystkie ich córki i zranił dużą liczbę mieszkańców.

W "Kłamstwa - Część I" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

  • A.R.G.U.S.
    • Chris
    • Davy
    • Leah
    • Manny

Lokacje:

  • Bwunda
  • Themyscira (Wspomniana)
  • Stany Zjednoczone
    • Virginia
      • Langley

Przedmioty:

  • Lasso prawdy

Notatki[]

  • Ostatnia praca Grega Rucki nad Wonder Woman została wydana 10 lat wcześniej w Wonder Woman Vol 2 226.

Advertisement