DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #10 - Dziesiąty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Steve i Etta chcą wyciągnąć Dianę z więzienia, pozwolić jej zobaczyć świat i przyzwyczaić ją do kultury amerykańskiej. Dostają sześciogodzinną przepustkę i zabierają ją do centrum handlowego razem z Barbarą Minervą, ponieważ jest jedyną osobą, która może się z nią porozumieć. Diana uważa, że ​​centrum handlowe jest cudowne: hałas, powietrze, ludzie. Ale trochę jej przeszkadzają obrazy półnagich kobiet w bikini i dziewczyn chodzących na wysokich obcasach, bo najwyraźniej nie rozumie, dlaczego dumne kobiety powinny się tak ubierać. Po zaprzyjaźnieniu się z parą dzieci je obiad z przyjaciółmi i odkrywa, że ​​dzięki Lassu Prawdy może nauczyć się angielskiego. Poza tym, kiedy cała czwórka chwyci Lasso, zaczynają mówić o sobie szczerze.

Potem zaczyna się strzelanina: pięciu mężczyzn z karabinami. Diana automatycznie wyskakuje na ratunek i pokonuje ich wszystkich, ratując rodzinę. Media pod wrażeniem próbują ją przytłoczyć, ale Steve i Barbara ją ochraniają. Następnie, obserwując jednego z terrorystów, widzą tatuaż na piersi: symbol umierającego drzewa. Zarówno Diana, jak i Barbara mówią, że widziały ten symbol, a Steve informuje, że jest to znak Grupy SEAR.

W "Rok Pierwszy- Część IV" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

  • Grupa Sear (Debiut)

Pozostali:

  • David
  • Rebecca

Lokacje:

  • Stany Zjednoczone
    • Kalifornia
      • Naval Base Coronado
      • San Diego

Przedmioty:

Advertisement