DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #11 - Jedenasty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Kłamstwa.

Streszczenie[]

Etta Candy odkrywa, że dyrektor Bordeaux pracuje dla kogoś innego niż armia: jest cyborgiem na usługach Veroniki Cale, gdy Etta to odkrywa, Sasha dostarcza Cale szczątki Urzkartagi. Po zniszczeniu Sashy przez strzał Etty, Veronica wysyła swoje psy, aby zajęły się Ettą. Tymczasem Steve Trevor ma wątpliwości: Themyscira, w którym przebywa wraz z Dianą, jest miejscem, którego nigdy nie widział. To nie to samo miejsce, a ludzie też są tutaj inni. Kiedy mówi to Dianie, stary ukąszenie Amazonki ponownie zapala się i wypływa z niego krew. Rozumiejąc znak, Diana prowadzi Steve'a na równinę, na której stało stare, rozkładające się drzewo. Drzewo, z którego wziął się wąż, który ją ugryzł. Ale nagle, jej pamięć ponownie pęka: płacząc, zdaje sobie sprawę, że przez cały ten czas, odkąd wyjechała, nigdy nie wróciła na prawdziwą wyspę Themyscire, a wszystkie wspomnienia o jej powrotach są fałszywe.

W "Kłamstwa - Zakończenie" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

  • Veronica Cale
    • Strach
    • Ból

Pozostali:

Lokacje:

  • Themyscira
  • Stany Zjednoczone
    • Virginia
      • Arlington
      • Wartownia, Kirby Road
    • Washington, D.C.
      • Jefferson Memorial

Przedmioty:

Advertisement