DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #14 - Czternasty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Bóg Wojny zstąpił do królestwa śmiertelników, atakując bazę wojskową, w której przebywała Diana, i pochwycił Steve'a Trevora, próbując wyciągnąć z jego umysłu lokalizację Themysciry. Widząc, że nie może przekazać mu informacji, których potrzebuje, Ares przyjmuje propozycję Diany: ona da mu swój umysł i wspomnienia w zamian za pokój dla świata mężczyzn. Gdy Ares przeszukuje umysł Diany, Bogowie Amazonek w postaci zwierząt gromadzą się wokół: Bóg Wojny jest wściekły, gdy odkrywa, że ​​decyzja Diany o odejściu, pozostawiła ją bez wspomnień drogi do Themysciry. Następnie Ares rozpoczyna monolog o tym, jak ludzie żyjący na tym świecie coraz bardziej uwielbiają toczyć wojny. Tworzą nawet wirusy takie jak wirus Maru, aby wzmocnić ich naturalne pragnienie krwi i przemocy.

Ale Diana odpowiada, że ​​została wysłana jako posłanka Amazonek, aby odebrać mu świat, a następnie atakuje go, wspierana przez wszystkich bogów i skutecznie rozprasza go dzięki Lassu Prawdy. Po tymczasowym wygnaniu Aresa dowódcy przedstawiają Ettcie Candy plany Grupy SEAR, mające na celu rozprzestrzenienie wirusa Maru w różnych częściach świata. Na szczęście Diana jest wystarczająco szybka, aby powstrzymać wszystkie ataki, w tym jeden w amerykańskiej szkole, kiedy sama jest w stanie oprzeć się działaniu Wirusa, rozpraszając go za pomocą Lassa. Kiedy Steve zabiera ją z powrotem do domu, mówi Dianie, że media mają dla niej nowe imię: Wonder Woman.

W "Rok Pierwszy- Finał" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

Lokacje:

  • Egipt
    • Kair
  • Japonia
    • Tokyo
  • Rosja
    • Moskwa
  • Themyscira (Wspomniany)
  • Stany Zjednoczone
    • Kalifornia
      • Naval Base Coronado
      • San Diego

Przedmioty:

Advertisement