DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #2 - Drugi numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Steve Trevor i Nick wędrują samotnie po lesie. Nick narzeka, że ​​obaj się zgubili, ponieważ GPS jest zepsuty. Następnie Steve zaczyna kierować się gwiazdami, aby wydostać ich z lasu.

Na Themyscirze Diana obserwuje gwiazdy z innymi Amazonkami. Areto jest sfrustrowana, ponieważ Diana nie patrzy w gwiazdy, a zamiast tego patrzy na linię horyzontu. Diana i Kasia opuszczają grono obserwatorów, a Diana wyznaje, że chce poznawać świat. Kasia przypomina jej, że odejście będzie trwałe i nie będzie już nieśmiertelna.

Diana następnie spotyka swoją matkę, królową Hippolytę, która pyta Diany, czy chciałaby poćwiczyć łucznictwo z Filippą. Diana zgadza się i obie udają się na strzelnicę. Filippa krytykuje umiejętności łucznicze Diany, wtedy Diana zaczyna się popisywać. Wystrzeliwuje dwie strzały, które przechodzą przez dwie oddzielne obręcze i robią wrażenie na matce i Filippie.

Tymczasem Steve i Nick są na strzelnicy. Nick prosi Steve'a, aby poszedł na podwójną randkę z nim i dziewczyną o imieniu Maya. Steve początkowo odmawia, ale i tak kończy się na randce. Wiele lat później Maya i Nick pobrali się. Później Steve odwiedza Nicka i Mayę, która niedawno urodziła. Nick następnie prosi Steve'a, aby został ojcem chrzestnym, a Steve z radością się zgadza.

Czas minął również na Themyscirze i Diana jedzie na swoim koniu, Kachi, przez pole, kiedy natknęła się na martwe drzewo. Podchodzi do drzewa i wyciąga rękę. Nagle wąż gryzie ramię Diany. Amazonki zauważają konia Diany i ruszają szukać przyjaciólki. Znajdują Dianę cierpiącą od ukąszenie węża.

Diana w końcu staje na nogi po zmaganiach z jadem węża i udaje się do świątyni, aby złożyć hołd Asklepiosowi, Akeso i Panakei, którzy są bogami uzdrawiania. Castalia wchodzi do świątyni, mówiąc, że cieszy, ​iż Diana ​​znów jest w pełni sił. Castalia uważa, że ​​ukąszenie węża było znakiem od bogów. Zabiera Dianę do posągu, przy którym znajduje się Lasso Prawdy i ostrzega ją, że może wkrótce go potrzebować.

Diana wróciła do obserwacji gwiazd w obserwatorium. Kasia myśli, że znalazła nową konstelację, ale Diana odkrywa, że ​​w rzeczywistości jest to płonący obiekt, spadający w kierunku wyspy. Amazonki wpadają w panikę i uciekają, na plaży znajdują rozbity samolot. Wszyscy ludzie w samolocie nie żyją, z wyjątkiem jednego: Steve'a Trevora.

W "Rok Pierwszy- Część I" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Pozostali:

Lokacje:

Przedmioty:

  • Lasso prawdy
Advertisement