DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #3 - Trzeci numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Kłamstwa.

Streszczenie[]

Dżungla Urzari, region Dkarango, Bwunda

Wonder Woman jest oskarżana przez Cheetah, jakoby była odpowiedzialna za jej stan pół-człowieka, pół-kota. Jednak wspólnie rzucają się do ucieczki przed wyznawcami tutejszego boga.

Wciąż przetrzymywany w bwundiańskiej wiosce, Manny, sanitariusz zespołu, udziela pomocy wszystkim rannym mieszkańcom wioski. Następnie zespół zdecydował się ścigać ludzi Cadulo, zanim dotrą do ich siedziby. Dotarli przed dziwnie mglistą dżunglę i ruszyli pieszo, a ścieżka, którą podążali, powoli zamykała się za nimi.

Diana miała dość ucieczki i zapytała Cheetah, kim są ich prześladowcy i czego szukają. Nazywane „Boudami”, istoty te były sługami Urzkartagi, afrykańskiego złego boga-rośliny i polowały na ich krew. Te same stworzenia w końcu ich dopadły, a Chetah została przebity włócznią. Wściekła zaczęła mordować wszystkich na swojej drodze, Diana uspokajała ją, trzymając ją po walce i obiecując uwolnić ją spod wpływów Urzkartagi.

Wewnątrz swojego legowiska pułkownik Cadulo stanął przed członkami drużyny Steve'a, obecnie przetrzymywanych jako więźniowie.

W "Wonder Woman - Część II" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

  • Athena (Wspomniana)

Lokacje:

  • Bwunda
    • Region Dkarango
      • Dżungla Urzari
Advertisement